بیش از ۲۱ هزار معتاد در البرز تحت درمان قرار گرفتند

مدیرکل بهزیستی استان البرز اعلام کرد: ۲۱ هزار و ۶۶۰ فرد معتاد طی سال جاری در ۵۳ مرکز درمان اعتیاد اعم از مراکز سرپایی، اقامتی و جامع با مشارکت گروه‌های همتا تحت درمان قرار گرفتند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایرنا، وجیهه محمدی فلاح با بیان این مطلب گفت: درمان اعتیاد با هدف بهبود و بازتوانی افرادی بوده که به صورت داوطلبانه مراجعه می‌کنند یا با دستور قضایی در مراکز درمان سرپایی، اقامتی، جامع با مشارکت گروه‌های همتا و خودیار است.

وی بیان کرد: همچنین تیم آموزش دیده متخصص در مراکز درمان اعتیاد شامل پزشک، مدیر داخلی، روانشناس و مددیار به درمان افراد معتاد می‌پردازند.

مدیرکل بهزیستی استان البرز با اشاره به برنامه‌های بازتوانی مراکز توانمندسازی و اشتغال بهبودیافتگان گفت: حمایت‌های روانی اجتماعی و خانوادگی از افراد بهبود یافته شامل پذیرش و نگهداری رایگان سه تا ۶ ماه است که این افراد نیز از خدمات مددکاری، روانشناسی و مهارت‌آموزی برای اشتغال برخوردار می‌شوند.

محمدی فلاح افزود: همچنین پرداخت تسهیلات اشتغال به بهبودیافتگان فاقد شغل و حمایت‌های روانی اجتماعی از آنان از دیگر خدمات در مراکز یاد شده است.

کد خبر: 67587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 8 =