پیگیری راه‌اندازی درمانگاه مهریز توسط مدیر درمان تامین اجتماعی یزد

به دنبال انتشار گزارش درخواست مردمی شهرستان مهریز مبنی بر تسریع در راه‌اندازی ساختمان جدید درمانگاه این شهرستان، مدیر درمان تامین اجتماعی استان یزد با حضور در محل پروژه دلایل تاخیر در راه‌اندازی پروژه را بررسی کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان یزد، حامد هاتفی، مدیر درمان تامین اجتماعی استان به منظور تحقق خواسته مردم شهرستان مهریز به جهت تسریع در راه‌اندازی پروژه ساختمان جدید درمانگاه تامین اجتماعی این شهرستان صبح چهارشنبه با حضور در محل پروژه به بررسی مشکلات و علل تاخیر در راه‌اندازی این پروژه پرداخت.

وی ضمن تاکید بر لزوم تسریع در افتتاح پروژه خواستار همکاری دستگاه‌های مرتبط نظیر شهرداری، آب و فاضلاب و شرکت گاز برای رفع موانع شد و گفت: در حال حاضر ساختمان درمانگاه به طور کامل آماده شده است و برای تسریع در زمان راه‌اندازی نیاز به همکاری شرکت‌های مربوط به انشعابات آب و فاضلاب و گاز دارد.

هاتفی بیان کرد: در حال حاضر مسیر خیابان دسترسی به درمانگاه تکمیل نشده که برای تسریع در آماده‌سازی و آسفالت آن نیاز به پیگیری شهرداری شهرستان مهریز است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان یزد ضمن اعلام اینکه برای هماهنگی بیشتر و تسریع در بهره‌برداری از درمانگاه شهرستان، وقت جلسه‌ای با فرماندار و شهردار مهریز هماهنگ شده است افزود: امیدوارم فرماندار جدید شهرستان اشکالات مطرح شده توسط شهرداری را حل و فصل کند تا شاهد افتتاح درمانگاه درهفته تامین اجتماعی باشیم.

کد خبر: 70393

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 8 =