تجلیل از خانواده موفق کارکنان تامین‌اجتماعی خراسان جنوبی

مدیرکل تامین‌اجتماعی خراسان جنوبی از برگزیده نخستین جشنواره انتخاب خانواده موفق کارکنان تامین‌اجتماعی تجلیل کرد .

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط‌ عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی خراسان جنوبی، در آستانه ولادت با سعادت حضرت امام جواد (ع) و در ماه مبارک رجب، مدیرکل تامین‌اجتماعی استان از مجید امیدیان‌فر که حائز رتبه نخست جشنواره خانواده موفق کارکنان تامین‌اجتماعی استان شده بود با اهدای لوح تقدیر و هدیه تجلیل کرد.

حسین فراتی در این باره گفت: به منظور اجرای برنامه‌های فرهنگی، تربیتی و بصیرتی برای کارکنان تامین‌اجتماعی و خانواده آنان و در راستای تحکیم و صیانت از بنیان خانواده به عنوان اصلی‌ترین و مقدس‌ترین نهاد اجتماعی و کانون تربیت، مهد مودت و رحمت و موثرترین عامل انتقال فرهنگ والای اسلامی و ایرانی به نسل آینده، اداره کل تامین‌اجتماعی خراسان جنوبی اقدام به برگزاری اولین جشنواره انتخاب خانواده موفق کارکنان شاغل در تامین‌اجتماعی کرد .

وی افزود: پس از اطلاع‌رسانی و اعلام شرایط عمومی جشنواره در بین کارکنان شاغل در سازمان، افراد علاقمند و حائز شرایط مدارک و مستندات خود را به دبیرخانه این جشنواره که در اداره کل تامین‌اجتماعی خراسان جنوبی مستقر بود ارسال کردند که مدارک ۱۵ نفر از شرکت‌کنندگان در کمیته مربوطه بررسی شد و پس از جمع‌بندی امتیازات، خانواده مجید امیدیان‌فر، همکار شاغل در واحد فناوری اطلاعات شعبه نهبندان به عنوان خانواده موفق حائز رتبه برت این جشنواره شد .

مدیرکل تامین اجتماعی خراسان جنوبی گفت: شاخص‌هایی نظیر کسب موفقیت‌های علمی، فرهنگی، ورزشی و قرآنی توسط همکار یا همسر وی، تعداد فرزندان، ایثارگری، تدریس همکار یا همسر آنها در مراکز علمی و دانشگاهی با ارائه گواهینامه معتبر، تربیت فرزندان شایسته، مشارکت در امور عام المنفعه و اقدامات جهادی و ... از جمله شاخص‌های شرکت در این جشنواره بوده است .

کد خبر: 67596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 9 =