به گزارش آتیهآنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامیناجتماعی استان قزوین، نظر به ایجاد بستر مناسب درباره پاسخگوئی مستقیم به مخاطبان همراه با تکریم و کرامت انسانی، مدیرکل تامیناجتماعی استان قزوین از طریق شماره تلفن ۱۱۱ روز شنبه هفتم بهمن ماه از ساعت ۱۰ صبح با حضور در سامانه سامد " سامانه ارتباطات مردمی دولت" پاسخگوی سوالات شهروندان خواهد بود.
سامانه سامد، سیستم ارتباطی موثر میان مردم و مسئولان است که از طریق این سامانه اقشار مختلف مردم میتوانند به راحتی و بدون مراجعه حضوری درخواستها و مشکلات خود را با مسئولان استان مطرح و پیگیری کنند.
نظر شما