اختصاص ۱۶ میلیارد ریال برای هتلینگ بیمارستان شبیه‌خوانی کاشان

مدیر درمان تامین‌اجتماعی کاشان از اختصاص ۱۶ میلیارد ریال ویژه هتلینگ بیمارستان شبیه‌خوانی خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط‌ عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی کاشان، امیررضا آذرنوش با اعلام این خبر گفت: این بیمارستان به صورت تخصصی در حوزه زنان و زایمان مشغول خدمت‌رسانی به بیمه‌شدگان تامین‌اجتماعی در منطقه کاشان است.

وی با بیان اینکه در راستای خدمت‌رسانی هرچه بیشتر و بهتر بیمارستان تخصصی شبیه‌خوانی به بیمه‌شدگان و بیماران تجهیزات و امکانات در حال نصب و راه‌اندازی است، افزود: این تجهیزات و امکانات با اعتباری بالغ بر ۱۶ میلیارد ریال خریداری شده است.

مدیر درمان تامین‌اجتماعی کاشان، تخت بستری سه موتوره و کمد شخصی ویژه بیماران را از جمله امکانات و تجهیزات تهیه شده برای این مجموعه نام برد و بیان کرد: هدف از اجرای پروژه هتلینگ بیمارستان تخصصی شبیه‌خوانی کاشان خدمت‌رسانی بهتر و بیشتر به بیمه‌شدگان و افزایش رفاه بیماران است.

آذرنوش با بیان اینکه مدیریت درمان منطقه کاشان در راستای خدمت‌رسانی بهتر و با کیفیت بالاتر به بیمه‌شدگان تمام تلاش خود را به کار گرفته است، افزود: در این مسیر با بهبود خدمت‌رسانی در مراکز ملکی و خرید خدمات در مراکز غیرملکی تلاش داریم تا به اهداف مدنظر که همان بهبود خدمت‌رسانی بوده برسیم.

کد خبر: 67606

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 4 =