تقدیر از فعالیت‌های اداره کل تامین‌اجتماعی فارس در حوزه اقامه نماز

در ارزیابی سالیانه ستاد اقامه نماز از دستگاه‌های اجرایی درباره انجام فعالیت‌های فرهنگی حوزه نماز، از اداره کل تامین‌اجتماعی فارس تقدیر شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی استان فارس، حجت الاسلام و المسلمین علی سقاچی، دبیر ستاد اقامه نماز استان فارس با حضور در شورای اقامه نماز اداره کل تامین‌اجتماعی استان، نماز را اولین توصیه خداوند متعال به پیامبران و آخرین وصیت اولیای الهی به بندگان برشمرد و بر تاثیر حضور مدیران در نماز جماعت در جهت تشویق و ترغیب کارکنان در اقامه این فریضه الهی تاکید کرد.

ایرج نادری، مدیرکل تامین‌اجتماعی فارس نیز با اشاره به رسالت مهم سازمان تامین‌اجتماعی در خدمت‌رسانی به مردم، گفت: در این اداره کل ماموریت‌های تخصصی و سازمانی مانع توجه به فعالیت‌های فرهنگی نشده است.

در این جلسه که با حضور حجت الاسلام محمدرضا نعمتی و خدایار پاک فطرت، کارشناسان ستاد اقامه نماز استان برگزار شد، غلامحسین تابنده، دبیر ستاد اقامه اداره کل تامین‌اجتماعی فارس و مسعود عطائی‌نژاد، رئیس شعبه یک تامین‌اجتماعی شیراز، گزارشی از اقدامات و فعالیت‌ها در حوزه اقامه نماز ارائه کردند.

در پایان با اهدای لوح از فعالیت‌های اداره کل تامین‌اجتماعی فارس جهت کسب «رتبه شایسته تقدیر در سال ۱۴۰۱» با اهدای لوح، تقدیر به‌عمل آمد.

کد خبر: 67636

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 4 =