نشست مدیرکل تامین‌اجتماعی استان کرمان با مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

در راستای بررسی مشکلات بیمه‌ای کارفرمایان، مدیران مجموعه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی استان کرمان، در این دیدار محمود شیخ‌شعاعی با اشاره به رسالت سازمان تامین‌اجتماعی در راستای احترام به حقوق قانونی کارفرمایان و کارگران بیان کرد: همواره سعی بر گسترس تعاملات در چارچوب قوانین و مقررات با نگاه مثبت به حل مسائل و مشکلات این دو گروه از جامعه هدف خود بوده‌ایم و در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

وی با تاکید بر رعایت حقوق قانونی مشمولین بیمه تامین‌اجتماعی افزود: کارشناسان ما در استان این آمادگی را دارند تا با مشاوره، مسیر درست انجام کار را مشخص کنند تا جامعه هدف به‌ویژه کارفرمایان در آینده دچار چالش‌های بزرگ در این باره نشوند.

در این دیدار اکبر خدادای، مدیریت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، قانون تامین‌اجتماعی را روشن و فصل‌الختام برای آن مجموعه دانست و بیان کرد: صداقت، همفکری و ایجاد مسیری مشخص برای رفع مشکلات موجود را بسیار کاری ارزشمند از سوی سازمان تامین‌اجتماعی می‌دانیم.

کد خبر: 67671

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 10 =