نشست تعاملی مدیرکل تامین‌اجتماعی استان کرمان و نمایندگان شرکت‌های دانش‌بنیان

مدیرکل تامین‌اجتماعی استان با دکتر دیبایی، نماینده حوزه معاونت علمی،فناوری، و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری و نمایندگان شرکت های دانش بنیان استان کرمان به منظور رفع مشکلات بیمه‌ای دیدار کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی استان کرمان، در این دیدار محمود شیخ شعاعی، مدیرکل تامین‌اجتماعی استان کرمان شرکت‌های دانش بنیان را برای نظام بسیار ارزشمند دانست و بیان کرد: این که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در انتخاب سال از تولید دانش‌بنیان نام می‌برد نشان از اهمیت و جایگاه آن دارد و سعی خواهیم کرد با تعامل، همفکری و نشست‌های مختلف با نمایندگان، مسائل موجود را حل و فصل و فضای کسب کار را ارتقاء بخشیم و این مهم را جزء رسالت کاری خود می دانیم.

وی با اعلام این مطلب که ۵۴ هزار کارگاه فعال حقیقی و حقوقی در استان داریم افزود: در راستای حمایت از فضای کسب و کار تعداد ۲۳ هزار کارگاه در این استان مشمول کمک دولت در پرداخت سهم کارفرماست که از حیث تعداد در رتبه پنجم کشور قرار داریم.

مدیرکل تامین‌اجتماعی استان کرمان آموزش را حلقه مفقوده تمام کارگاه ها دانست و تاکید کرد: بارها اعلام کردیم که این سازمان آماده همکاری با شرکت‌های بزرگ و کوچک به منظور برگزاری دوره‌های آموزشی است و با این روش می‌توانیم با بالا بردن دانش بیمه‌ای در بین مخاطبان خود مشکلات موجود را به حداقل ممکن برسانیم.

شیخ شعاعی در ادامه شعبه یک کرمان را پایلوت و مرکز رسیدگی به امور شرکت‌های دانش‌بنیان اعلام کرد و افزود: با نگاهی مثبت موارد و مشکلات موجود را رصد و به منظور ارتقاء تولید دانش بنیان با همکاران خود مسائل را دنبال خواهیم کرد.

دیبایی، نماینده حوزه معاونت علمی،فناوری، و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، شرکت‌های دانش‌بنیان در استان را ۱۰۰ شرکت اعلام و بیان کرد: امروزه این افتخار را داریم که در یکی از صنعتی‌ترین و قوی‌ترین استان‌ها در بحث ایجاد فضای کسب و کار هستیم و با همکاری مدیران این استان موانع موجود را بررسی و ریسک‌ها را کم کنیم.

در پایان این دیدار نمایندگان شرکت‌های دانش بنیاد به بیان دیدگاه‌ها، نظرات و مشکلات موجود پرداختند که توسط مدیرکل استان و کارشناسان ستاد به موارد اعلامی پاسخ لازم داده شد.

کد خبر: 67672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 4 =