اختصاص ۲۳ هزار میلیارد ریال اعتبارات قرض‌الحسنه به کارجویان و کارآفرینان استان بوشهر

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر گفت: ۲۳ هزار میلیارد ریال اعتبارات قرض‌الحسنه در سال جاری برای استان بوشهر اختصاص پیدا کرده که در بانک‌های عامل در حال پرداخت است.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایرنا، مصدق کشاورزی با اعلام این مطلب بیان کرد: در سال ۱۴۰۲ یکی از برنامه‌های محوری دولت سیزدهم حمایت از جویندگان کار و کارآفرینان است و در این زمینه ۱۱ نهاد مسئول نام‌نویسی از افراد متقاضی دریافت تسهیلات در استان بوشهر شدند.

وی بیان کرد: هفت هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و همچنین اعتبارات استانی از محل جز سه تبصره ۱۳ به مددجویان کمیته امداد بوشهر اختصاص پیدا کرده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر گفت: جویندگان کار می‌توانند با مراجعه به نهادهای حمایتی نسبت به ارائه طرح برای دریافت تسهیلات اقدام کنند.

کشاورزی ادامه داد: در سال ۱۴۰۲، به میزان ۲۲ هزار اشتغال در استان بوشهر ایجاد شده که در این شاخص تکلیف اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی ۱۸ هزار و ۳۳۱ نفر بوده ولی با این وجود در اشتغال ۱۲۰ درصدی محقق شده است.

وی گفت: براساس برآوردها بعد از پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ قانون بودجه عدد یاد شده به ۳۰ هزار نفر در استان بوشهر افزایش می‌یابد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر افزود: در دولت سیزدهم به مشاغل خانگی توجه ویژه شده به گونه‌ای که میزان آن در سال گذشته و امسال یک هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال بوده که تا امروز بیش از ۸۰ درصد آن پرداخت و مابقی در دست اجرا است.

وی بیان کرد: شرایط کار در استان بوشهر برای ایجاد اشتغال و حمایت از کارآفرینی فراهم است و کسانی که متقاضی کار هستند می توانند مراجعه و برای دریافت تسهیلات اقدام کنند.

کشاورزی گفت: از محل تبصره ۱۸ قانون بودجه، بزودی میزانی در اختیار کارفرمایان قرار می‌گیرد.

کد خبر: 67690

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 13 =