گرانی دلار بورس را سبز پوش کرد

روز چهارشنبه «چهارم بهمن ماه» شاخص کل بورس با افزایش نزدیک به ۴ هزار واحدی در محدوده دو میلیون و ۱۲۳ هزار واحدی قرار گرفت.

به گزارش «آتیه آنلاین»، در آخرین روز معاملاتی بازار سهام در هفته جاری شاخص کل بورس با رشد ۳.۴۱۷ واحدی در محدوده دو میلیون و ۱۲۳ هزار واحدی قرار گرفت. شاخص کل هموزن نیز با افزایش ۳.۸۴۷ واحدی در محدوده ۷۲۷ هزار واحدی ایستاد.

همچنین امروز و در جریان داد و ستدهای بورس تهران، ۸.۹ میلیارد ورقه سهم طی ۳۱۱ هزار نوبت معاملاتی به ارزش بیش از ۷.۲ هزار میلیارد تومان معامله شد و نمادهای شرکت صنایع ملی مس، فولاد مبارکه اصفهان، کشتیرانی‌جمهوری اسلامس، مخابرات ایران، سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی و پتروشیمی بوعلی بیشترین تاثیر مثبت و نمادهای گسترش نفت و گاز پارسیان، پالایشگاه نفت تبریزو توسعه معادن غدیر بیشترین تاثیر مثبت را بر روی شاخص کل بورس گذاشتند.

شاخص فرابورس نیز در معاملات امروز با افزایش ۱۵۰ واحدی در محدوده ۲۵ هزار واحدی قرار گرفت. در فرابورس نیز ۵ میلیارد ورقه اوراق بهادار طی ۲۷۶ هزار نوبت معاملاتی به ارزش بیش ۱۸ ۲۳ هزار میلیارد تومان مورد داد و ستد قرار گرفت و نمادهای فولاد هرمزگان جنوب، ایران خودرو دیزل، پلیمر آریاساسول، پتروشیمی زاگرس، صنایع مادیران، خدمات بندری سینا و پتروشیمی تندگویان بیشترین تاثیر مثبت و نمادهای مدیریت انرژی امید تابان هور، داروسازی دانا و توسعه سامانه ی نرم افزاری نگین بیشترین تاثیر منفی را بر روی شاخص فرابورس داشتند.

بورس تهران در معاملات امروز تحت تاثیر برخورد با سطح حمایتی خود، معاملات مثبتی را دنبال کرد، به نظر می‌رسد همزمان با رشد قیمت دلار در بازار آزاد، بورس نیز تغییر فاز داده و روند صعودی خود را از سر گیرد. این درحالیست که همچنان ریسک‌های سیستماتیک سایه افکنده بر بازار سهام نیز تاثیرات خود را دارند، که باعث می‌شود، سهام‌داران هم دست به عصا و با احتیاط در بورس به معامله بپردازند.

کد خبر: 67693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 5 =