بازگشت به کار بیش از یک هزار و ۵۰۰ کارگر در البرز

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز اعلام کرد: با احیای واحدهای راکد تولیدی و صنعتی این استان، یک هزار و ۵۳۷ کارگر در سال جاری به محل کار خود بازگشتند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایرنا، عزیزالله افضلی در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان البرز از احیای ۷۰ واحد تولیدی و صنعتی راکد طی این مدت در البرز خبر داد و گفت: با توجه به ضرورت وجود امنیت و حمایت از فعالیت اقتصادی واحدهای تولیدی و صنعتی، انتظار داریم دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها در راستای تسهیلگری فعالیت فعالان اقتصادی گام بردارند.

وی افزود: امسال ٩٦ نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان البرز با ٣٣٦ مصوبه برگزار شده که ٩٢ درصد از مجموع این مصوبات محقق شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز با بیان اینکه با هم‌افزایی دستگاه‌ها و بانک‌ها شاهد شتاب در احیای واحدهای تولیدی راکد این استان هستیم گفت: احیای واحدهای راکد و افزایش اشتغالزایی از مهم‌ترین اهداف ستاد تسهیل و رفع موانع استان البرز است که باید تحقق آن‌ها به صورت جدی در دستور کار قرار گیرد.

در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان البرز ۶ پرونده صنعتی و تولیدی با مشکلاتی در حوزه‌های مختلف مالی و بانکی، امور مالیاتی، تامین اجتماعی و امثال آن مورد بررسی قرار گرفت.

استان البرز سه هزار و ۷۶۰ واحد تولیدی و صنعتی دارد که بیش از ۹۰ درصد این صنایع فعال هستند.

کد خبر: 67784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 6 =