نشست مشترک مدیرکل تامین‌اجتماعی خوزستان با مدیریت جمعیت هلال احمر استان

مدیرکل تامین‌اجتماعی خوزستان در نشست مشترک با مدیریت جمعیت هلال احمر استان گفت: کمک به اقشار مختلف و امدادرسانی‌های بدون تبعیض موجب شده اقبال عمومی نسبت به جمعیت هلال‌ احمر افزایش پیدا کند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی استان خوزستان، عبدالرضا روشنی، مدیر کل تامین‌اجتماعی خوزستان در نشست مشترک با وحید شعبانی، مدیرکل جمعیت هلال احمر استان ضمن اشاره به اینکه سازمان تامین‌اجتماعی و جمعیت هلال احمر در بحث جبران مخاطرات مردم، مأموریت مشترک دارند، گفت: امدادگران هلال احمر با تلاش‌های خود امروز یادآور ایثارگری‌های دوران دفاع مقدس هستند و بدون آنکه نسبت به سختی کار خود اعتراضی داشته باشند با رشادت به کمک مردم می‌شتابند.

وی افزود: امدادرسانی‌های بی‌وقفه‌ای توسط امدادگران داوطلب جمعیت هلال احمر در داخل خاک ایران و در مراسمی همچون اربعین در خارج از خاک ایران صورت می‌گیرد و این عزیزان با جان و دل در خط مقدم امدادرسانی به مردم هستند.

روشنی بیان کرد: ما اطمینان می‌دهیم که برای جبران مخاطرات کنار امدادگران هلال‌احمر خواهیم بود و امیدواریم علاوه بر تعهداتی که در بخش‌های بازنشستگی داریم، در سایر خدمات نیز بیش از پیش در خدمت همه عزیزان به‌ ویژه بیمه ‌شدگان جدیدی که به این خانواده بزرگ می‌پیوندند، باشیم تا امنیت و آسایش خانواده‌های آنها نیز تامین شود.

کد خبر: 67800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 15 =