جلسه مشترک مدیرکل تامین‌اجتماعی استان کرمان با مدیرکل آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک

مدیرکل تامین‌اجتماعی استان کرمان با مدیرکل آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک جهت رایزنی و رفع مشکلات بیمه‌ای آزمایشگاه دیدار کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی استان کرمان، محمود شیخ شعاعی در این دیدار درباره رفع مسائل و مشکلات بیمه‌ای شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان گفت: امیدوارم هستیم تا با تعامل دوسویه در جهت رفع این مسائل اقدامات مثبتی صورت پذیرد.

وی با اشاره به گستردگی و ضریب نفوذ سازمان تامین‌اجتماعی درجامعه گفت: این سازمان در چارچوب قانون توانسته است با توجه به وضعیت اقتصادی فعلی کشور به‌موقع به تعهدات خود عمل کند.

مدیرکل تامین‌اجتماعی کرمان همکاری همه جانبه کارفرمایان را برای ادامه ارائه هرچه بهتر و مطلوبتر خدمات سازمان تامین‌اجتماعی به مشمولین خواستار شد.

مهدی ساعدی، مدیرکل آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک نیز با تاکید بر آمادگی جهت هرگونه تبادل نظر و نشست‌های تخصصی و کارشناسی، بیان کرد: شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک یکی از شرکت‌های زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی است که با بیش از ۶۰ سال سابقه و تجربه کاری، طیف وسیعی از خدمات را در پروژه‌های عمرانی و ساخت و سازهای کشوری، منطقه‌ای و بین المللی عرضه می‌کند.

کد خبر: 67840

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 16 =