برگزاری همایش تشریح بسته حمایتی بیماران خاص و صعب‌العلاج در کانون بازنشستگان البرز

همایش تشریح نحوه پرداخت هزینه‌های درمانی بیماران خاص و صعب العلاج با حضور کارشناسان معاونت خرید راهبردی و اسناد پزشکی تامین‌اجتماعی استان البرز و اعضای کانون‌های کارگران بازنشسته و مستمری‌بگیر استان برگزار شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان البرز، در این همایش کارشناسان معاونت خرید راهبردی و اسناد پزشکی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان به تشریح بسته حمایتی بیماران خاص و صعب العلاج و فرایند پرداخت هزینه‌های درمانی پرداختند.

همچنین در این همایش درباره چگونگی نشان‌دار کردن بیماران خاص و صعب‌العلاج مشمول طرح حمایتی دولت در سامانه تامین‌اجتماعی، فرایند پذیرش مدارک درمانی به منظور دریافت هزینه‌های این بیماران، میزان و سقف هزینه‌های درمانی و دندانپزشکی مشمول طرح حمایتی بیماران خاص و صعب‌العلاج توضیحات و راهنمایی لازم ارائه شد .

در این همایش‌ها که با همکاری کانون کارگران بازنشسته و مستمری‌بگیر استان البرز و مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان البرز به صورت هفتگی مستمر برگزار می‌شود کارشناسان و متخصصان حوزه‌های مختلف مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان به تشریح مسائل درمانی، خدمات، هزینه‌ها و همچنین بسته‌های آموزشی ویژه بازنشستگان و مستمری‌بگیران می‌پردازند و بسته‌های آموزشی ویژه‌ای نیز تهیه و در بین شرکت کنندگان توزیع می‌شود.

بسته حمایتی بیماران خاص و صعب‌العلاج یکی از اقدامات مهم دولت فعلی است که در حال حاضر ۱۰۷ بیماری را تحت پوشش داشته و هزینه‌های مربوطه از محل بودجه سازمان بیمه سلامت در حال پرداخت است. بیماران خاص و صعب‌العلاج می‌توانند به منظور بهره‌مندی از این طرح با مراجعه و درخواست از پزشک به منظور نشاندار کردن بیماری‌های دیابت، فشارخون و اوتیسم اقدام و در سایر موارد نیز بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران تامین‌اجتماعی می‌توانند با مراجعه به معاونت خرید راهبردی و اسناد پزشکی تامین‌اجتماعی نسبت به تشکیل پرونده اقدام کنند.

کد خبر: 67842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 8 =