واگذاری ۵۰ واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی زنجان

مدیرکل بهزیستی زنجان گفت: همزمان با دهه فجر ۵۰ واحد مسکونی برای مددجویان تحت پوشش بهزیستی در شهرستان‌های زنجان، خدابنده، ایجرود، ابهر و طارم واگذار و همچنین ۱۵ پروژه اشتغالزایی و خدماتی در سطح استان افتتاح خواهد شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایرنا، روح الله خدابنده‌لو با بیان اینکه از ۵۰ واحد مسکن، ۴۰ واحد روستایی و ۱۰ واحد شهری است که به مددجویان تحت پوشش با اولویت افراد دارای معلولیت واگذار می‌شود گفت: کمک هزینه اختصاص یافته به مددجویان برای ساخت این واحدهای مسکونی بالغ بر ۵۲ میلیارد ریال است و این خانوارها در مجموع از یک میلیارد ریال معافیت‌های انشعاباتی و صدور پروانه ساختمانی نیز بهره‌مند شده‌اند.

وی به افتتاح طرح‌های اشتغالزایی اشاره و بیان کرد: این طرح‌ها نیز با اعتباری بالغ بر ۱۶ میلیارد ریال در زمینه‌های دامداری، تعمیرات خودرو، باغبانی، زنبورداری، گیاهان دارویی، درب و پنجره‌سازی، خیاطی و غیره در شهرستان‌های زنجان، خدابنده، خرمدره، طارم و ابهر به بهره‌برداری می رسد.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان همچنین از آغاز مسابقات ورزشی جام فجر ویژه کارکنان و جامعه هدف این سازمان خبر داد و یادآورشد: در این ایام برنامه‌هایی نظیر خدمات رایگان مشاوره، خدمات پیشگیری از معلولیت، بینایی‌سنجی و شنوایی‌سنجی به جامعه هدف و آحاد مردم ارائه خواهد شد.

خدابنده‌لو گفت: ملاقات عمومی با جامعه هدف، گلباران مزار شهدا، ملاقات عمومی مسجد محور و بازدید از منزل مددجویان از دیگر برنامه های بهزیستی استان در این ایام است.

وی افزود: بهزیستی مولود انقلاب اسلامی است که از ابتدا با هدف یاری رسانی به نیازمندان و افراد دارای معلولیت تاسیس شده و مسیری روشن به سمت تخصصی شدن را طی کرده و امروز سازمانی مطالبه‌گر در زمینه حقوق افراد دارای معلولیت است.

کد خبر: 67879

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =