تشکیل ستاد گرامی‌داشت دهه فجر تامین‌اجتماعی استان همدان

ستاد گرامی داشت دهه‌فجر تامین‌اجتماعی استان همدان، برنامه‌های دهه فجر این سازمان را در محورهای تبلیغی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و جشن‌های خانوادگی همکاران اعلام کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی استان همدان، ستاد گرامی داشت دهه مبارک فجر با حضور مدیران بیمه‌ای و درمانی تشکیل و برنامه‌های این ستاد برای ایام ا... دهه فجر اعلام شد.

طراحی و اجرای تبلیغات محیطی، هماهنگی با شعب و مراکز تابعه جهت نصب پرچم و ارسال پوستر، تزیین شعب و نصب روز شمار دهه فجر از مهم‌ترین اقدامات در بخش تبلیغات است که در کلیه مراکز ملکی و استیجاری سازمان اقدام خواهد شد.
آماده‌سازی بسته نواهای انقلابی و پخش در مراکزسازمانی و اعلام محل برگزاری برنامه‌ها و مسیر راهپیمایی از مهم‌ترین برنامه‌های فرهنگی این سازمان در دهه فجر است که با حضور همکاران بیمه‌ای و درمانی به صورت مشترک عملیاتی خواهدشد.
از دیگر اقدامات در دهه فجر ارائه گزارش های عملکرد با رویکرد طرح های تحولی سازمان در ویژه نامه‌ها و روزنامه‌های استانی به منظور اطلاع‌رسانی طرح‌های بیمه‌ای سازمان در جذب حداکثری بیمه‌شدگان خواهد بود.
همچنین معرفی و انعکاس اقدامات سازمان تامین اجتماعی در راستای تسهیل امور و تکریم ارباب‌رجوع ، تقدیر از کارکنان حماسه‌ساز در عرصه انقلاب اسلامی (اعم از کارکنان معزز آزاده، ایثارگر، خانواده معظم شهدای انقلاب، جنگ و شهدای مدافع حرم و امنیت)، برنامه‌ریزی جهت دیدار کارکنان سازمان با مقامات و مسئولین استانی، حضور مدیران و کارکنان سازمان در گلزار شهدا و تجدید میثاق با اهداف مقدس انقلاب اسلامی و دیدار مدیران استانی با خانواده معظم شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم و امنیت و تدارک برنامه ها و مسابقات مختلف فرهنگی و ورزشی از جمله برنامه‌هایی است که در ایام مبارک دهه فجر سال جاری اجرا می‌شود و به منظور اشاعه دستاوردهای انقلاب اسلامی و آشنایی نسل جوان با این دستاوردهای جشن‌های متنوعی در سطح استان برنامه‌ریزی و عملیاتی خواهد شد.

کد خبر: 67888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 3 =