دیدار مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان خوزستان با مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان

مدیر، معاونان و جمعی از کارگزاران صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر خوزستان با مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خوزستان، صادق سلطان ابراهیمی، مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان به همراه جمعی از کارگزارن این صندوق با حضور در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان با مجتبی ظفری پور، مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی خوزستان دیدار و گفتگو کردند.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی خوزستان در این دیدار به نقش و جایگاه این صندوق در کمک به جامعه شریف روستایی و کشاورزان اشاره کرد و گفت: فرصت خدمت به مردم عزیز به ویژه روستاییان و عشایر از موهبت‌های خداوند است که باید قدر این فرصت ارزشمند را با تلاش خستگی ناپذیر دانست. چرا که این مردم نجیب همواره در تمام صحنه‌ها پای کار نظام و انقلاب ایستاده‌اند.

ظفری با ابراز رضایت از عملکرد صندوق روستاییان استان بیان کرد: با توجه به محدودیت منابع و همچنین کمبود نیروی انسانی در این صندوق اما این عملکرد قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه لازم است جلسات مستمر و منظم دستگاه‌های حوزه وزارت در تمام شهرستان ها برگزار شود، افزود: به زودی مکاتبه‌ای با فرمانداران در راستای هماهنگی در برگزاری این جلسات خواهیم داشت.

ظفری گفت: با توجه به موضوع و جامعه هدف، حضور صندوق روستاییان، عشایر و کشاورزان را در شورای اشتعال استان با موافقت استاندار محترم پیگیری خواهیم کرد.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی خوزستان به لزوم اطلاع‌رسانی بیشتر درباره وظایف صندوق تاکید کرد و گفت: روستاییان و جامعه هدف باید با وظایف شما بیشتر آشنا شوند و در این مسیر لازم است از ظرفیت مساجد، رسانه‌ها و فضای مجازی استفاده شود.

وی افزود: یکی از ظرفیت‌های خوب در حوزه آگاهی‌بخشی به مردم مساجد هستند. لذا بنا داریم در ایام دهه مبارک فجر با مشارکت تمامی اعضای شورای هماهنگی به مدت ۱۰ شب در ۱۰مسجد اهواز حضور داشته و علاوه بر پاسخگویی به مطالبات مردمی در جهت تشریح و تبیین وظایف وزارت مردم اقدام کنیم.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان ، روستاییان و عشایر استان نیز در این دیدار انتصاب مجتبی ظفری پور را تبریک گفت و بر همراهی و همکاهنگی بیشتر این صندوق با مدیریت جدید تاکید کرد.

سلطان ابراهیمی همچنین ضمن تشریح و تبیین فعالیت‌ها، گزارشی از عملکرد این صندوق در ارائه خدمات به جامعه هدف ارائه کرد.

در پایان این آیین، با اهدای لوح سپاس از سوی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان و مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان ، روستاییان و عشایر استان از ۶ کارگزاری برتر استانی تقدیر به عمل آمد.

کد خبر: 67900

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 2 =