افتتاح ۶۰ پروژه بهزیستی استان مرکزی در دهه مبارک فجر

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی از افتتاح ۶۰ پروژه بهزیستی استان در دهه مبارک فجر خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از بهزیستی استان مرکزی، محمود حسین آبادی با بیان این مطلب گفت: همزمان با فرا رسیدن دهه مبارک فجر، ۳۶ واحد مسکونی مددجویی، یک مرکز نگهداری پسران امیرالمومنین (ع) در شهرستان آشتیان و ۲۳واحد اشتغال در سراسر استان به بهره‌برداری می رسد.

وی افزود: ۳۶ واحد مسکونی که ۲۲ واحد در شهرستان اراک، دو واحد در شهرستان خنداب ، دو واحد درشهرستان آشتیان، دو واحد در شهرستان زرندیه، یک واحد در محلات و ۷ واحد در شهرستان شازند است که به منظور کمک به خانواده‌های مددجوی بهزیستی که دارای دو فرزند معلول هستند مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی بیان کرد: همچنین افتتاح یک مرکز نگهداری پسران امیرالمومنین (ع) گرکان در شهرستان آشتیان و افتتاح مرکز مشاوره ژنتیک دکتر دانشمند در اراک نیز ازدیگر برنامه‌های دهه فجر بهزیستی استان مرکزی در سال جاری است.

وی ادامه داد: ۲۳ واحد اشتغال نیز در شهرستان‌های آشتیان دو واحد، شازند پنج واحد، زرندیه چهار واحد، کمیجان سه واحد، دلیجان هفت واحد، محلات دو واحد نیز همزمان با فرا رسیدن دهه مبارک فجر فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

حسین آبادی گفت: آذین‌بندی و نصب بنر، برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی ویژه کارکنان و مددجویان، عطر افشانی و نثار گل بر مزار شهدای هشت سال دفاع مقدس و انقلاب، ارائه خدمات رایگان در زمینه مشاوره ، فیزیوتراپی ،کاردرمانی جهت کلیه مددجویان تحت پوشش ، اجرای طرح مفتاح الجنه دیدار با مددجویان و...از برنامه‌های اجرایی در دهه مبارک فجر است.

کد خبر: 67902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 5 =