نشست مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان البرز با ایثارگران مراکز درمانی استان

همزمان با گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان البرز با ایثارگران مراکز درمانی استان دیدار و گفتگو کرد .

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان البرز، در این دیدار داریوش طاهرخانی با تبریک اعیاد ماه مبارک رجب و آغاز دهه فجر انقلاب ، مسئولیت و نقش ایثارگران را در این برهه از انقلاب بسیار مهم عنوان کرد و گفت: انتخابات و مشارکت پر شور و حداکثری در آن یکی از مهم‌ترین ضروریات این برهه انقلاب است و حضور پر شور خانواده بزرگ تامین‌اجتماعی می‌تواند انتخابات خوب و پر شوری را رقم بزند.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان البرز افزود: انقلاب حاصل خون شهدا و جان فشانی‌های جانبازان و ایثارگران است و در این شرایط که دشمنان برای یاس و نومیدی و حضور کمرنگ مردم در انتخابات از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنند، مسئولیت و انتظار از خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران بسیار بیشتر از هر زمان دیگری است و یقینا با حضور پر شور و بالای افراد علاوه بر افزایش وزن انتخابات، تاثیر افراد منتخب نیز بیشتر خواهد بود .

وی بیان کرد: همه ما باید از تمام ظرفیت‌ها استفاده کنیم، همه تلاش خود را بکار گیریم و افراد خانواده و تاثیرگذار و رای اولی‌ها را برای شرکت در حضور پرشور در انتخابات تشویق کنیم.

طاهرخانی همچنین گفت: در هر مجموعه‌ای نقدهایی وجود دارد و همه افراد هم قطعا فکر می‌کنند که کارها را درست انجام می‌دهند ، حال آنکه اگر نقدها به درستی وجود داشته باشد و مورد توجه قرار گیرد مسیر متفاوت و درست‌تری رقم خواهد خورد و از شما همکاران که همواره حضور تاثیرگذاری را داشته‌اید ، تقاضا دارم در کنار ما باشید و با ارائه نقطه نظرات و پیشنهادات و نقدها ما را در ارائه خدمت مناسب یاری کنید.

مطابق برنامه‌ریزی انجام شده، انتخابات نماینده ایثارگران مدیریت درمان تامین اجتماعی استان البرز نیز در ۱۸ بهمن ماه برگزار خواهد شد.

کد خبر: 67945

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 7 =