تجلیل مدیرکل تامین‌اجتماعی همدان از کارفرمای شرکت تولیدی پرشین سفال ملایر

مدیرکل تامین‌اجتماعی استان همدان با حضور در شهر سامن از کارفرمای واحد تولیدی پرشین سفال ملایر تجلیل و از خط تولید این واحد بازدید کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی استان همدان، واحد تولیدی پرشین سفال ملایر که به صورت کاملا مکانیزه سفال ساختمانی تولید می‌کند بیش از۲۰ نفر بیمه شده دارد. این واحد تولیدی در کمیته ارزیابی جشنواره تقدیر از کارفرمایان برتر در سطح ۳ مورد ارزیابی قرارگرفته و با توجه به شاخص‌های ارزیابی به عنوان کارفرمای برتر انتخاب شد.

جواد جمور در بازدید از این واحد تولیدی سازمان تامین‌اجتماعی را یک سازمان عمومی غیردولتی دانست و افزود: در استان همدان بیش از ۸۶۰ هزار نفر از جمعیت استان تحت پوشش هستند و به ۹۱ هزار نفر نیز ماهانه بیش از ۶۰۰ میلیارد تومان به عنوان مستمری پرداخت می‌شود.

مدیرکل تامین‌اجتماعی همدان با تقدیر از تعامل و همکاری خوب کارفرمای شرکت پرشین سفال ملایر افزود: سازمان تامین اجتماعی علاوه بر تعهدات بلند مدت بیش از ۱۸ نوع تعهد کوتاه مدت ارائه می‌کند.

کارفرمای شرکت مذکور نیز پرداخت حق بیمه کارکنان خودرا یک تکلیف دانست و بیان کرد: نیروی انسانی عامل موفقیت هرمجموعه هست که ما سعی می‌کنیم کلیه حقوق و مزایای قانونی آنان را در موعد مقرر پرداخت کنیم.

کد خبر: 68028

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 16 =