افتتاح و راه‌اندازی آنژیوپلاستی بیمارستان تامین‌اجتماعی دکتر شریعتی اصفهان

مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان اصفهان از افتتاح و راه‌اندازی آنژیوپلاستی بیمارستان تامین‌اجتماعی دکتر شریعتی خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان اصفهان، محمد رجالی با اشاره به انجام ۱۰ میلیون خدمات سرپایی در سال ۱۴۰۱ در درمان مستقیم که شامل پنج میلیون ویزیت تخصصی و فوق تخصصی و پنج میلیون آزمایش و موارد پاراکلینیک است، گفت: همه خدمات درمانی در مراکز ملکی بصورت رایگان ارائه می‌شود.

وی افزود: مراکز ملکی تامین‌اجتماعی استان شامل سه بیمارستان و ۲۸ درمانگاه تخصصی با ۹۰۰تخت است که قریب به ۸۰هزار بستری و انجام بیش از ۴۷هزار جراحی را پشتیبانی کرده‌اند و با توجه به جمعیت بالای بیمه‌شدگان تامین‌اجتماعی در استان اصفهان و تعداد مراجعان، هزینه‌های قابل توجهی به بخش درمان تحمیل می‌شود.

انجام بیش از ۳۰۰ عمل جراحی قلب در بیمارستان شریعتی اصفهان

رجالی با اذعان به رشد ۱۸ درصدی عملکرد در ۱۴۰۱ نسبت به ۱۴۰۰، گفت: در سال ۱۴۰۱، بین ۵ تا ۷ هزار مورد بستری و جراحی بیشتر از سال ۱۴۰۰ داشته‌ایم. همچنین، در ۹ ماهه اول امسال، افزایش ۸ درصدی بستری را نسبت به زمان مشابه سال قبل داشتیم و پوشش این خدمات توسط مراکز درمانی تامین‌اجتماعی به کاهش هزینه‌های درمان افراد جامعه کمک می‌کند.

مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان اصفهان، راه اندازی بخش جراحی قلب بیمارستان شریعتی با توجه به جمعیت بیمه شده استان را حائز اهمیت دانست و یادآور شد: انجام بیش از ۳۰۰ عمل جراحی قلب تاکنون در این بیمارستان خدمت بزرگی به افراد تحت پوشش و افزایش امید به زندگی است.

وی با بیان آنکه سالانه ۹ تا ۱۰میلیارد تومان هزینه جراحی قلب داریم، از راه‌اندازی آنژیوپلاستی در کنار جراحی قلب در بیمارستان شریعتی خبر داد و افزود: بسیاری از عارضه‌های قلبی در بخش آنژیوپلاستی درمان می‌شود.

به روز شدن امکانات جراحی مغز و اعصاب در بیمارستان شریعتی اصفهان

رجالی گفت: تجهیزات اتاق عمل ویژه جراحی اعصاب در بیمارستان شریعتی نوسازی و به روز شده است و با توجه به دستگاه‌های جدیدی که خریداری و نصب شده ، امکان جراحی مغز در سطح فوق تخصص در اصفهان قابل انجام است و نیازی به اعزام بیماران به تهران نیست که این عامل نیز درکاهش بار مالی بیمه‌شدگان تاثیر قابل توجهی دارد.

وی ادامه داد: دو اتاق عمل جراحی قلب در بیمارستان شریعتی فعال هستند و برنامه‌ریزی به منظور توسعه اتاق‌های عمل انجام شده است که می‌تواند صف انتظار بیماران را کاهش دهد. ضمن آنکه بازسازی و نوسازی مراکز ملکی و هر سه بیمارستان از ۲ سال گذشته آغاز شده و پیشرفت ۸۰ درصدی داشته است.

مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان اصفهان بیان کرد: سال آینده بخش‌های مختلف هر سه بیمارستان مطابق استانداردهای وزارت بهداشت به روز خواهد شد. نصب تجهیزات سنگ شکن و سی‌تی اسکن نیز با هدف خدمت‌رسانی به مخاطبان بیشتر پیگیری شده است.

کد خبر: 68082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 8 =