افتتاح ساختمان درمانگاه تخصصی بیمارستان ثامن‌الائمه (ع) تامین‌اجتماعی بجنورد

ساختمان درمانگاه تخصصی بیمارستان ثامن‌الائمه (ع) تامین‌اجتماعی بجنورد همزمان با دهه فجر و عید مبعث با حضور مسئولان استانی و کشوری افتتاح شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی خراسان شمالی، احمد وحیدی که برای افتتاح و کلنگ‌زنی چند پروژه به استان خراسان شمالی سفر کرده در مراسم افتتاح ساختمان درمانگاه تخصصی بیمارستان ثامن‌الائمه (ع) تامین‌اجتماعی بجنورد گفت: یکی از پروژه‌های خوبی که افتتاح شده است همین درمانگاه تخصصی هست که توسط سازمان تامین‌اجتماعی به بیمارستان ثامن الائمه (ع) بجنورد اضافه شده است.

وزیر کشور با بیان اینکه پروژه‌های خوبی در استان افتتاح شده افزود: حدود ۹۰۰ پروژه افتتاح و ۱۰۰ پروژه کلنگ‌زنی شد که بر اساس گزارش استاندار، این ۹۰۰ پروژه حدود ۷۰۰ هزار میلیارد ریال هزینه داشته و ۱۰۰ پروژه کلنگ‌زنی نیز بالغ بر ۱۰ هزار میلیارد تومان هزینه خواهد شد.

وی در ادامه با بیان اینکه این خدمات، کمک زیادی به مردم عزیزمان می‌کند که بتوانند راحت‌تر و بهتر به خدمات سلامت و خدمات درمانی دسترسی داشته باشند گفت: در کشور هم در این دو سال کارهای بسیار ارزشمندی توسط وزارت بهداشت و سازمان تامین‌اجتماعی صورت گرفته و رشد قابل توجهی را در حوزه افتتاح بیمارستان‌ها و درمانگاه‌های جدید شاهد هستیم.

این درمانگاه در زیربنایی به مساحت ۴۶۵۰ متر، در دو طبقه و با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال طی دو سال احداث و با حضور مسئولان استانی و کشوری افتتاح شد.

کد خبر: 68142

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 15 =