اجرای طرح تجهیز و توسعه مجموعه ورزشی کارگران استان خراسان شمالی

انشعابات گاز، آب و کفپوش سالن سرپوشیده مجموعه ورزشی کارگران استان خراسان شمالی پس از پیگیری‌ها و اختصاص اعتبارات سفر ریاست جمهور به استان در نهمین روز از دهه فجر با حضور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی، مهدی اسلام خواه، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با بیان این مطلب گفت: انشعاب آب و گاز مجموعه ورزشی مزبور پس گذشت ۱۴ سال با مبلغ ۲۰ میلیارد ریال و تعویض کفپوش سالن سرپوشیده مجموعه ورزشی کارگران استان خراسان شمالی با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد ریال با هدف ارتقاء سطح کیفی و افزایش نشاط جامعه کار و تلاش بهره‌برداری شد و به مرحله اجرا رسید.

وی افزود: اکنون ۱۸ مکان برای ورزش کارگران خراسان شمالی در اختیار این قشر است و تلاش داریم تا فضاها برای انجام فعالیت‌های ورزشی در این استان توسعه یابد.

طرح توسعه مجموعه‌های ورزشی کارگران استان خراسان شمالی با مصوبه سفر رییس جمهور در سال ۱۴۰۱ با پیگیری‌های مستمر استانی و کشوری با تخصیص اعتبارات جدید تا سقف ۴۰۰ میلیارد ریال در دست اقدام است.

کد خبر: 68156

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 0 =