افتتاح ۲ طرح اشتغال‌زایی در گناوه

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی گناوه گفت: همزمان با گرامیداشت دهه فجر، ۲ طرح از طرح‌های اشتغال‌زایی این اداره که در کارگروه اشتغال شهرستان مصوب شده بودند، به بهره‌برداری رسید.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایرنا، کریم صفایی با بیان این مطلب افزود: آموزشگاه فنی و حرفه‌ای آزاد "زنگنه" و آزمایشگاه طب سوزنی درمانگاه بزرگمهر از طرح‌های اشتغالزایی است که در چهل وپنجمین بهار انقلاب شکوهمند اسلامی باحضور فرماندار و مسئولان افتتاح شد.

وی گفت: آموزشگاه فنی و حرفه‌ای آزاد با هزینه کرد ۲۸ میلیارد ریال اعتبار در رشته‌های فناوری اطلاعات، هنرهای نمایشی موسیقی، گویندگی و حسابداری و آزمایشگاه طب سوزنی با ۴۰ میلیارد ریال اعتبار و اشتغال ۶ نفر، فعالیت خود را آغاز کردند.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه بخشی از اعتبارات این طرح‌ها از محل تسهیلات تبصره ۱۶ اشتغال‌زایی اختصاص یافته است افزود: آموزشگاه فنی و حرفه‌ای آزاد، بزرگ‌ترین و مجهزترین آموزشگاه کامپیوتر و حسابداری با سیستم‌های پیشرفته و نوین و تنها آموزشگاه موسیقی شهرستان با ارائه مدرک بین‌المللی از سازمان فنی و حرفه‌ای کشور فعالیت می‌کند.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر واقع است.

کد خبر: 68166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 9 =