افتتاح بخش ICU بیمارستان تامین‌اجتماعی شهدای شوشتر

بخش ICU بیمارستان تامین‌اجتماعی شهدای شوشتر با حضور مدیر درمان استان، نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس، روسای شعب تامین‌اجتماعی شوشتر، جمعی از مدیران شهرستان، روسا و کارکنان بیمارستان افتتاح شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی خوزستان، هدایت اله عبدی‌زاده، مدیر درمان استان با تبریک دهه فجر و عید مبعث پیامبر اکرم (ص) ضمن تقدیر و تشکر از حضور مسئولان شهرستان شوشتر بر نیاز مجموعه درمانی در این شهرستان به بخش مراقبت‌های ویژه(ICU) تاکید کرد و گفت: در طول تصدی اینجانب در سمت مدیریت درمان چندین بار مدیران ارشد سازمان به این منطقه سفر کرده‌اند و با بررسی چالش‌های پیش رو، به مرور زمان تمام مشکلات این مجموعه به همت مردم شریف شهرستان رفع می‌شود.

وی افزود: طبق مصوبات آخرین سفر استانی معاون درمان سازمان تامین‌اجتماعی مقرر شد که این بیمارستان از ۳۲ تخت به ۶۴ تخت ارتقاء پیدا کند که مراحل مقدماتی این امر انجام شده است.

مدیر درمان تامین‌اجتماعی خوزستان از افتتاح ۸ پروژه درمانی در استان خبر داد و در ادامه گفت: دانشگاه علوم پزشکی با سازمان تامین‌اجتماعی همکاری خوبی داشته است. همچنین بیمارستان میلاد اهواز در سال آینده ملکی خواهد شد که مسلما اتفاق بی‌نظیری برای بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران خواهد بود.

کد خبر: 68201

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 8 =