بهره‌برداری از ۳ پروژه توسعه‌ای در بیمارستان تامین‌اجتماعی بهبهان

به مناسبت چهل‌وپنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، بهره‌برداری از سه پروژه توسعه‌ای در بیمارستان تامین‌اجتماعی شهید مصطفی خمینی بهبهان با هزینه‌ای حدود ۱۸۰ میلیارد ریال آغاز شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط‌عمومی سازمان تامین‌اجتماعی، مراسم بهره‌برداری از این پروژه‌ها که شامل بخش خدمات ویژه ICU، دیزل ژنراتور ۷۰۰ کاوا و واحد لندری بیمارستان تامین‌اجتماعی شهید مصطفی خمینی بهبهان است با حضور نماینده مردم بهبهان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و امام جمعه بهبهان، رئیس هیات‌مدیره کانون بازنشستگان استان، مدیر درمان و مدیرکل تامین‌اجتماعی استان خوزستان و جمعی از مدیران و مسئولان این شهرستان برگزار شد.

هدایت‌اله عبدی‌زاده، مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان خوزستان در این مراسم، با تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و اعیاد شعبانیه گفت: برای تجهیز بخش ICU این بیمارستان در قالب مجموعه ساختمان استاندارد شامل تامین تجهیزات پزشکی و اداری و هوارسان، اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

وی افزود: نصب و راه‌اندازی دیزل ژنراتور ۷۰۰ کاوا و ساخت اتاقک دیزل با تخصیص اعتبار ۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومانی نیز استمرار ارائه خدمات بیمارستان را در موقعیت‌های مختلف تضمین خواهد کرد و موجب تکمیل زنجیره تامین درمان بیمه‌شدگان، بازنشستگان و مستمری‌بگیران تامین‌اجتماعی این شهر و استان‌های همجوار بوده است. اجرای پروژه لاندری (رختشویخانه صنعتی‌) و تأمین تجهیزات و ماشین‌آلات نیز ۳ میلیارد و ٢٢٠ تومان هزینه داشته است.

مصطفی ولی پور، سرپرست بیمارستان شهید مصطفی خمینی بهبهان گفت: افزایش ۲۳ پزشک به کادر درمان، ارتقای شاخص‌های درمان، ارتقای ضریب اشغال تخت بیمارستان، افزایش ۲۹ درصدی خدمات جراحی با ۴ اتاق عمل فعال، راه‌اندازی کلینیک قلب و عروق و بهره‌برداری از ظرفیت اکو و تست ورزش، بخشی از خدمات ارائه شده در این بیمارستان است.

محمدطلا مظلومی، نماینده مردم بهبهان در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم با اشاره به اینکه بهبهان یک قطب درمانی در منطقه است، بیان کرد: بیمارستان تامین‌اجتماعی بهبهان با تلاش مدیران و کارکنان متخصص این بیمارستان؛ هم در کسب نمره یک اعتبارسنجی و هم در ارائه خدمات کیفی موفق بوده و این امر باعث شده از استان‌های همجوار هم مراجعه‌کننده داشته باشد که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی افزود: توفیق این بیمارستان در جلب رضایت مراجعان و ارائه خدمات مطلوب، نتیجه یک کار دسته‌جمعی و گروهی و پشتیبانی ارزشمند مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان و مدیریت خوب سرپرست جوان این بیمارستان بوده است.

ولی‌اله موسوی، فرماندار بهبهان نیز در این مراسم با تقدیر از سازمان تامین‌اجتماعی، کیفیت و کمیت ارائه خدمات درمانی به مردم این شهرستان از سوی تامین‌اجتماعی را خوب ارزیابی کرد و گفت: در نظام جمهوری اسلامی و به‌ویژه در دولت فعلی به ارائه خدمات درمانی و کاهش هزینه‌های درمان اهمیت زیادی داده شد تا طبق فرموده مقام معظم رهبری بیماران غیر از رنج بیماری، هیچ دغدغه‌ای برای درمان نداشته باشند .

حجت‌الاسلام ناصری امام جمعه بهبهان نیز ارائه خدمات و مراقبت از بیماران را یک عبادت عنوان و بیان کرد: از همه کسانی که در توسعه بیمارستان و راه‌اندازی پروژه‌های توسعه این بیمارستان تلاش کردند، تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی به دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت‌: پیشرفت‌های علمی در تمام زمینه‌ها به ویژه پزشکی، نتیجه اعتماد و ایمان به ظرفیت‌های داخلی است که از مهمترین دستاوردهای انقلاب به شمار می‌رود.

عبدالحمید عبایی حسنی، رئیس هیات‌مدیره کانون بازنشستگان تامین‌اجتماعی استان نیز در این مراسم با تقدیر از زحمات و پیگیری‌های مدیر درمان و رئیس بیمارستان شهید مصطفی خمینی بهبهان گفت: با توجه به اینکه ۷۰ درصد بازنشستگان تامین‌اجتماعی در این شهرستان حداقل‌بگیر هستند تکمیل تجهیزات این بیمارستان از مراجعه بیماران به شهرهای مجاور جلوگیری خواهد کرد.

کد خبر: 68235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =