دیدار مدیرکل تامین‌اجتماعی استان همدان به همراه رییس شعبه یک با فرماندار

مدیرکل تامین‌اجتماعی همدان به همراه رییس شعبه یک، به منظور تقویت تعامل با مقامات و مسئولان استانی با مسلم مخفی، فرماندار شهرستان همدان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی استان همدان، جواد جمور در این دیدار گفت: سازمان تامین‌اجتماعی یک سازمان عمومی غیردولتی و با ساختار و تشکیلات و بودجه ویژه خود سازمان بوده و درواقع حق الناس است که عده‌ای به منظور استفاده از خدمات این سازمان درآینده، حق بیمه واریز می‌کنند تا از خدمات بلند مدت و کوتاه مدت آن بهره‌مند شوند.

وی با اشاره به ابلاغ سیاست‌های کل بیمه و تامین‌اجتماعی از سوی مقام معظم رهبری افزود: رهبر معظم انقلاب با ابلاغ این سیاست‌ها مشخص کردند که هیچ گونه تکلیفی بدون تامین اعتبار مربوطه به صندوق‌های بیمه‌ای تحمیل نشود لذا با توجه به حجم انبوه بیمه‌شدگان تامین‌اجتماعی که بیش از ۵۳ درصد جمعیت کل کشور را شامل می‌شود هرگونه ارائه خدمات منوط به دریافت حقوق قانونی سازمان است.

مدیرکل تامین‌اجتماعی استان گفت: در استان همدان بیش از ۲۸۶ هزار نفر از جمعیت استان تحت پوشش هستند و بیش از ۹۱ هزار نفر نیز از سازمان مستمری دریافت می‌کنند.

جمور با اشاره به ضریب پشتیبانی افزود: حیات سازمان به افزایش بیمه‌شدگان و تناسب بین ورودی و خروجی بیمه‌شدگان است که لازم است تمامی مسئولان کشوری به این مهم توجه کنند.

وی به بیمه‌شدگان توافقی و ضرایب مربوطه اشاره و بیان کرد: تمامی زنان خانه‌دار و دختران مجرد و همچنین دانشجویان می‌توانند با انتخاب یکی از این طرح‌ها بیمه‌گذار سازمان تامین‌اجتماعی باشند.

در این دیدار فرماندار همدان با تقدیر و تشکر از مسئولان و کارکنان سازمان به اهمیت این سازمان اشاره کرد و افزود: سازمان تامین‌اجتماعی یکی از سازمان‌های ارزشمند نظام است که با این تعداد بیمه‌شده و مستمری‌بگیر از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی برای تقویت تعامل و همکاری لازم اعلام آمادگی کرد و افزود: باتوجه به اینکه در هر خانواده‌ای حداقل یک نفر بیمه شده تامین‌اجتماعی وجود دارد لازم است این سازمان به جد از لحاظ برنامه‌ریزی مورد توجه باشد.

کد خبر: 68266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 9 =