انتصاب مشاور امور ایثارگران اداره کل تامین‌اجتماعی استان همدان

در همایش آموزشی بصیرتی همکاران ایثارگر، حمید صوفی با رای مستقیم ایثارگران اداره کل تامین‌اجتماعی استان همدان به عنوان مشاور امور ایثارگران استان انتخاب شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی استان همدان، همایش آموزشی بصیرتی ایثارگران با حضور جواد جمور، مدیرکل تامین‌اجتماعی استان، صفدریان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و جمعی از همکاران ایثارگر برگزار شد.

دراین همایش مدیرکل استان ضمن ارائه گزارشی از وضعیت بیمه‌شدگان و عملکرد استان از خدمات ارائه شده به همکاران ایثارگر گفت و افزود: بیش از ۸۲ نفر همکار ایثارگر در اداره کل و شعب تابعه استان مشغول انجام وظیفه هستند و بحث ارتقاء و انتصاب آنان همتراز با سایر همکاران در دست اقدام است.

در ادامه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز موضوعات تخصصی و امتیازات تخصیصی به ایثارگران را براساس اخرین بخشنامه‌ها و دستورالعمل های صادره برای همکاران ایثارگر توضیح داد و سپس در پنل پرسش و پاسخ موضوعات مختلفی مطرح شد که مدیرکل استان و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان توضیحات لازم را ارائه کردند.

همچنین در این همایش با رای مستقیم ایثارگران اداره کل تامین‌اجتماعی استان همدان، حمید صوفی فرزند شهید به عنوان مشاور امور ایثارگران استان انتخاب شد.

کد خبر: 68269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 6 =