بهره‌برداری از ۲۸ سامانه پنل خورشیدی پنج کیلوواتی حمایتی مددجویان بهزیستی در شهرستان لوشان

به مناسبت گرامیداشت دهه فجر، ۲۸ سامانه پنل خورشیدی پنج کیلوواتی حمایتی مددجویان بهزیستی و کمیته امداد در شهرستان لوشان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان گیلان، به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر، ۲۸ سامانه پنل خورشیدی پنج کیلوواتی حمایتی مددجویان بهزیستی و کمیته امداد، با حضور طهمورث عموپور؛ فرماندار شهرستان رودبار، معصومه نوبخت؛ معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی گیلان، فاطمه صادقی؛ رئیس اداره بهزیستی شهرستان رودبار،امام جمعه لوشان، مدیرکل دفتر توسعه انرژی‌های تجدیدپذیر مقیاس کوچک ساتبا، مدیرعامل توزیع برق استان گیلان و جمعی از مسئولان در شهر لوشان افتتاح شد و به بهره‌برداری رسید.

فاطمه صادقی، رئیس اداره بهزیستی در این مراسم تلاش بهزیستی در جهت توانمندی مددجویان را مهم‌ترین وظیفه سازمانی برشمرد و گفت: بهره‌برداری از این سامانه‌های پنل خورشیدی به سود مددجویان خواهد بود و امیدواریم بهره‌برداری صحیح از این پنل‌های خورشیدی، موجبات شرایط مناسب زندگی را برای مددجویان فراهم آورد.

همچنین منوچهری مدیر امور توزیع برق شهرستان رودبار نیز گفت: این پروژه برای اولین بار در سطح استان گیلان با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال در شهر لوشان افتتاح شد.

کد خبر: 68278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 7 =