انتصاب رئیس جدید تامین اجتماعی شعبه نورآباد و ممسنی

با صدور حکمی از سوی مدیرکل تامین‌اجتماعی استان فارس، اسکندر شریفی به عنوان رئیس جدید تامین اجتماعی شعبه نورآباد و ممسنی معرفی شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی استان فارس، ایرج نادری، مدیرکل تامین‌اجتماعی استان، اسکندر شریفی را به عنوان رئیس شعبه تامین اجتماعی نورآباد و ممسنی منصوب کرد.

در جلسه‌ای که به همین مناسبت در فرمانداری شهرستان ممسنی برگزار شد، عبدالکریم انصاری، فرماندار شهرستان، از اهمیت کار خدمات‌رسانی سازمان تامین اجتماعی یاد کرد و گفت: امیدوارم همان گونه که از رئیس قبلی شعبه رضایت حاصل بوده از رئیس جدید نیز این رضایت‌مندی مردمی حاصل شود.

انصاری در بخشی دیگر از سخنان خود خواستار دو شیفته شدن کار درمانگاه تامین اجتماعی این شهرستان و در صورت امکان، تغییر مکان راه‌اندازی و نزدیکتر شده به مرکز شهر نورآباد جهت تسهیل رفت و آمد شد.

اسکندر شریفی قبلا به عنوان مسئول واحد فنی امور بیمه‌شدگان شعبه نورآباد مشغول به فعالیت بوده است. در این جلسه از خدمات حسن علمداری، رئیس قبلی این شعبه نیز که به عنوان رئیس اداره امور مالی تامین اجتماعی استان منصوب شده است تقدیر به عمل آمد.

کد خبر: 68380

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 7 =