تجلیل مشاور وزیر کار از ۳ خانواده شهید و ایثارگر تامین اجتماعی قم

مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در امور ایثارگران به همراه مدیران تامین اجتماعی استان قم با حضور در منزل شهیدان حسین علیمردانی، ابوالفضل مقدسی نوید و عبدالله کریمی از مقام شامخ شهدا تجلیل کردند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی قم، در این برنامه که به مناسبت دهه فجر و در قالب طرح سپاس انجام شد مسعود آزادی، مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در امور ایثارگران به همراه مدیرکل و مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان قم با حضور در منازل شهیدان و ایثارگران دفاع مقدس با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بر ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت در جامعه تاکید کردند.

مشاور وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در امور ایثارگران در این دیدارها گفت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های فرهنگی در مجموعه این وزارتخانه سرکشی و دیدار مستمر با خانواده‌های معزز شهیدان و ایثارگران است.

آزادی همکاری برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را به عنوان یک ضرورت خواستار شد و بیان کرد: تکریم خانواده‌های شهیدان یک رسالت مهم دینی و انقلابی است و باید اهداف و آرمان شهدا روز به روز در کشور تقویت شود.

مدیرکل تامین اجتماعی استان قم نیز گفت: سرکشی از خانواده های شهدا و تکریم آنها جزو برنامه‌های ارزشمند معنوی است که زمان نمی‌شناسد و باید همیشه جزو برنامه محوری مردم و مسئولان باشد.

محمد عاشوری با بیان اینکه امنیت ایران مدیون رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس و مقاومت و صبر خانواده شهیدان است تاکید کرد: راه شکست دشمنان در جنگ ترکیبی ترویج فرهنگ ایثار است.

وی افزود: هدف دشمنان در عرصه فرهنگی و جنگ نرم آن است که از گسترش فرهنگ ایثار و مقاومت در جامعه و بین آینده‌سازان کشور جلوگیری کنند و برای رسیدن به اهداف خود جدی کار می‌کنند.

مشاور ایثارگران و معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت اداره کل تامین اجتماعی قم هم در دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران بیان کرد: جامعه بزرگ ایثارگری به ویژه خانواده‌های شهیدان حق بزرگی برگردن همه دارند و باید برای رضایت‌مندی آن‌ها توسط مسئولان از هیچ تلاشی دریغ نشود.

محمد عابدی گفت: خدمتی که شهدا، جانبازان، ایثارگران و رزمندگان به میهن اسلامی داشتند با هیچ‌چیز قابل‌مقایسه نیست و در این دنیا هیچ‌چیزی نمی‌تواند اجر و منزلت شهدا را جبران کند، زیرا آن‌ها تنها با خدا معامله کردند و الان وظیفه ماست که خدمت‌رسانی کامل نسبت به ایثارگران داشته باشیم.

۳۶ ایثارگر و فرزند ایثارگر در مجموعه اداره کل و شعب تامین اجتماعی استان قم شاغل هستند.

کد خبر: 68382

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 4 =