تقدیر از اداره کل تامین‌اجتماعی خراسان شمالی به عنوان دستگاه برتر در امر نماز

در جلسه شورای اداری استانداری خراسان شمالی و با حضور استاندار و نماینده ولی‌فقیه در استان، با اهدای لوح سپاس از اداره‌ کل تامین اجتماعی خراسان شمالی به عنوان دستگاه برتر در حوزه ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز تقدیر شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی استان خراسان شمالی، شورای اقامه نماز این اداره کل، براساس ارزیابی انجام شده توسط ستاد اقامه نماز استان خراسان شمالی، رتبه برتر سال ۱۴۰۱ در حوزه ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز را در بین ادارات استان کسب کرد.

مدیرکل تامین‌اجتماعی خراسان شمالی در این باره گفت: شاخص ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز یکی از شاخص‌های عمومی عملکرد دستگاه‌های اجرایی است که خوشبختانه این اداره‌کل توانسته طی سال‌های اخیر در این عرصه اقدامات موثری انجام دهد.

جواد یزدانی، در ادامه با اشاره به نقش و تاثیر نماز در سالم‌سازی محیط‌های اداری، بیان کرد: توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز به ویژه نماز اول وقت و جماعت در محیط اداری، ارتقای وجدان‌کاری کارکنان را به همراه دارد.

وی افزود: تجهیز نماز خانه اداره‌کل، تقدیر از فعالان در امر اقامه نماز، برگزاری دوره آموزشی نماز بین کارکنان، برگزاری جلسات تعاملی با ستاد اقامه نماز استان، برگزاری جشن تکلیف و اهدای جوایز به فرزندان پرسنل که به سن تکلیف رسیده‌اند و برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی و نقاشی با عنوان نماز از جمله فعالیت‌های این اداره‌کل در امر نماز بوده است.

تقدیر از اداره کل تامین‌اجتماعی خراسان شمالی به عنوان دستگاه برتر در امر نماز

کد خبر: 68440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 1 =