انتصاب سرپرست معاونت پشتیبانی و توسعه مدیریت درمان تامین‌اجتماعی خوزستان

طی حکمی از سوی مدیر درمان تامین‌اجتماعی خوزستان، روزا جوادی به عنوان سرپرست معاونت پشتیبانی و توسعه مدیریت درمان استان منصوب شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی خوزستان، هدایت اله عبدی زاده، ضمن تبریک ایام شعبانیه گفت: معاونت پشتیبانی و توسعه مدیریت، یکی از مهم‌ترین بخش‌های ستاد مدیریت درمان است که همیشه چالش‌ها و مشکلات اساسی همکاران در گرو مدیریت اثربخش این واحد است.

مدیر درمان تامین‌اجتماعی خوزستان با اشاره به گستردگی کار در این معاونت افزود: الحمدلله حضور خانم امیری به عنوان یکی از متخصصان حوزه منابع انسانی تا به امروز بسیاری از مشکلات این حوزه را برطرف کرد و وی با درایت بسیار عالی بیشترین چالش‌های موجود را پشت سر گذاشت. اکنون نیز خیلی خوشحال و خرسندم که خانم روزا جوادی یکی از متخصصان امور مالی در ستاد، به عنوان سرپرست معاونت پشتیبانی و خدمات مدیریت انتخاب شد و مطمئن هستم که وی با عملکرد بسیار خوبی که در حوزه بودجه داشتند در جهت خدمت به خانواده بزرگ تامین اجتماعی از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند.

عبدی زاده گفت : به حول و قوه الهی این تغییر و تحولات نتیجه مثبت دارد و تسهیل و تسریع خدمات و رضایت‌مندی مشتریان و بیمه‌شدگان و همچنین صرفه و صلاح سازمان را بدنبال خواهد داشت.

وی در ادامه بر تعامل و ضرورت همگرایی و هم‌افزایی معاونت‌ها تاکید کرد.

روزا جوادی، سرپرست جدید معاونت پشتیبانی و توسعه مدیریت نیز با تشکر از حسن اعتماد مدیر درمان در سپردن این مسئولیت گفت: از این اعتماد بسیار سپاسگزارم و امیدوارم با همکاری همه همکاران بتوانم این بار سنگین را به درستی به سر منزل مقصود برسانم .

مدیردرمان تامین‌اجتماعی خوزستان در بخشی از حکم ابلاغی به روزا جوادی آورده است:

امیداست با استعانت از خداوند متعال و بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود و استفاده بهینه از خدمات نیروی انسانی در اختیار آن معاونت در زمینه خدمت‌رسانی به بیمه‌شدگان ارجمند تلاش نموده و با همت و کوشش مضاعف، موجب اعتلای اهداف عالیه سازمان گردد.

کد خبر: 68445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 6 =