برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های بخش تعاونی خوزستان

نمایشگاه توانمندی‌های بخش تعاونی استان خوزستان با حضور تعاونی‌های فعال به‌مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و آغاز فصل بهار در اهواز برگزار می شود.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان، مجتبی ظفری پور، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بیان کرد: به‌مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و شروع فصل بهار، همزمان دو نمایشگاه بزرگ عرضه محصولات تعاونی با مشارکت اتاق تعاون و همراهی تعاونگران استان در دو محل سالن سرپوشیده مجموعه فرهنگی ورزشی شهدای کارگر اهواز و همچنین نمایشگاه بین‌المللی اهواز برپا خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه علاوه بر فروش محصولات تعاونی با قیمت و کیفیت مناسب در این نمایشگاه، هدف اصلی دیگر از برپایی این نمایشگاه‌ها، معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بخش تعاون در استان است افزود: عرضه محصولات پروتئینی، لبنی، پوشاک، صنایع دستی، و سایر اقلام‌ مورد نیاز خانوارها با تخفیف ۱۰ الی ۲۰ درصد در این نمایشگاه‌ها در اختیار بازدیدکنندگان خواهد بود.

ظفری پور گفت: در حال حاضر تعداد ۵ هزار و ۳۰۰ شرکت تعاونی در بخش‌های مختلف از جمله خدمات، صنعت، کشاورزی، گردشگری و صنایع دستی در استان فعال هستند همچنین بیش از یکصد و ۱۰ هزار نفر نیز به صورت مستقیم در شرکت‌های تعاونی استان اشتغال دارند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خوزستان افزود: در نمایشگاه عرضه محصولات تعاونی استان بیش از ۶۰ شرکت تعاونی فعال استان، برای عرضه محصولات، تولیدات و خدمات خود در بخش‌های مختلف، جهت آشنایی بازدیدکنندگان و همچنین جهت فروش در این نمایشگاه ها حضور خواهند داشت.

نمایشگاه توانمندی‌های تعاون استان به‌مناسبت ماه مبارک رمضان و آغاز فصل بهار از ۹ الی ۱۵ اسفند برپا و علاقمندان می‌توانند از این نمایشگاه‌ها بازدید کنند.

کد خبر: 68505

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 5 =