بازدید مدیرکل تامین اجتماعی کردستان از شرکت کیمیا کشت اطبا

مدیرکل تامین‌اجتماعی استان کردستان به‌اتفاق مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان به منظور دیدار با بیمه‌شدگان و پاسخگویی به سوالات و مسائل بیمه‌ای آنان از شرکت کیمیا کشت اطبا بازدید کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی استان کردستان، صلاح قریشی به منظور بررسی مشکلات و دغدغه‌های شرکت کیمیا کاشت اطبا، تولید کننده ایمپلنت دندان ضمن بازدید از واحدهای مختلف این شرکت، در گفتگو با مدیرعامل و کارکنان، مشکلات و دغدغه‌های بیمه‌ای آنان را مورد بررسی قرار داد و راهکار لازم را در زمینه مسائل بیمه‌ای ارائه داد.

وی افزود: سازمان تامین‌اجتماعی ضمن عهده‌دار بودن وظیفه اجراء، تعمیم و گسترش بیمه‌های اجتماعی، نقش اساسی در پشتیبانی و صیانت از مهمترین سرمایه‌های تولیدی کشور یعنی نیروی کار و حمایت از تولید را در کشور به عهده دارد.

قریشی با بیان این مطلب که تقویت و همکاری متقابل در چهار چوب قوانین و مقررات با کارگاه‌ها و کارفرمایان در سطح استان یکی از سیاست‌های این اداره کل است گفت: اداره کل تامین‌اجتماعی استان کردستان در بحران‌های پیش روی واحدهای اقتصادی در کنار کارفرمایان و کارگران بوده و از هیچ کوششی در به حداقل رساندن مشکلات آنان دریغ نکرده است.

کد خبر: 68558

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 6 =