اعلام روش‌های مشارکت در جشن نیکوکاری

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تهران با اشاره به آمادگی پایگاه‌ها و دفاتر کمیته امداد این استان برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی روش‌های مشارکت در جشن نیکوکاری را اعلام کرد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از کمیته امداد استان تهران، سیدابوالفضل پرپنچی، افزود: جشن نیکوکاری همه ساله در آستانه سال نو به منظور تامین مایحتاج عمومی خانواده‌های نیازمند اجرا می‌شود.

وی در توضیح روش‌های مشارکت مردمی در این پویش ملی،گفت: شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۲۰۰۸ برای جذب کمک‌های مردمی در جشن نیکوکاری در نظر گرفته شده است.

پرپنچی ادامه داد: کد دستوری #۱*۰۲۱*۸۸۷۷* و شماره گیری تلفن گویای ۷۳۵۵‌-۰۲۱ و درج عدد ۱۶ برای سهولت بیشتر در ارائه کمک‌ها از طریق تلفن همراه پیش‌بینی شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران، افزود: علاوه بر این موارد پایگاه‌ها و دفاتر کمیته امداد استان تهران در سطح استان، آماده دریافت کمک‌های مردمی هستند.

روز گذشته (سه شنبه) معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد از آغاز جشن نیکوکاری در سراسر کشور همزمان با نیمه شعبان خبر داد.

حبیب‌اله آسوده با اعلام آغاز جشن نیکوکاری همزمان با نیمه شعبان در سراسر کشور، گفت: جشن نیکوکاری همه ساله در آستانه سال نو به منظور تامین مایحتاج عمومی خانواده‌های نیازمند اجرا می‌شود.

وی با اعلام روش‌های مشارکت مردم در این پویش ملی، افزود: شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۱۹۱۹ برای جذب کمک‌های مردمی در جشن نیکوکاری در نظر گرفته شده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد ادامه داد: همچنین کد دستوری #۱۲* برای سهولت بیشتر در ارائه کمک‌ها از طریق تلفن همراه پیش‌بینی شده است.

آسوده افزود: سایت کمیته امداد به آدرس Emdad.ir و سایت اکرام به نشانی Ekram.Emdad.ir نیز آماده جذب کمک‌های مردم و خیران است.

وی اضافه کرد: همچنین نیکوکاران می‌توانند از طریق ارسال عدد یک به سرشماره ۳۰۰۰۳۳۳۳ در این پویش ملی جشن نیکوکاری شرکت کنند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد گفت: علاوه بر موارد فوق، پایگاه‌ها و دفاتر کمیته امداد در سراسر کشور، آماده دریافت کمک‌های مردمی هستند.

چهاردهم اسفند مصادف با تأسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) روز احسان و نیکوکاری نامیده شده است. از سال ۱۳۶۹ هر سال در اسفندماه و در آستانه عید نوروز و بهار طبیعت، مردم مهربان و نیکوکار ایران اسلامی همزمان با هفته احسان و نیکوکاری در ۱۴ اسفند در همایشی نوع دوستانه بزرگ و ملی، دست‌های پر محبت و عاطفه خویش را بر سر خانواده‌های نیازمند و کودکانشان می کشند.

هفته نیکوکاری از ۱۴ تا ۲۱ اسفندماه هر سال به منظور جذب کمک‌ها و هدایای مردم به خانواده‌های محروم و نیازمند برگزار می‌شود که جمع آوری و توزیع آن به وسیله کمیته امداد انجام می‌شود.

کد خبر: 68602

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =