تحویل ۳ دستگاه آمبولانس با تجهیزات پیشرفته به مدیریت درمان تامین‌اجتماعی گیلان

سازمان تامین اجتماعی۳ دستگاه خودروی آمبولانس جدید و پیشرفته که برای توسعه و تقویت ناوگان حمل‌ونقل بیمار و اورژانس مراکز درمانی استان‌ها تهیه و تجهیز شده است، به مدیریت درمان استان گیلان تحویل داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی گیلان، با پیگیری‌های صورت گرفته توسط حسین ابراهیمی، مدیر درمان و ربیعی پور، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان ، از تعداد ۴۶ دستگاه آمبولانس جدید و پیشرفته که سازمان تامین اجتماعی برای مراکز درمانی ملکی خود در سطح کشور در نظر گرفته است تعداد ۳ دستگاه خودرو آمبولانس به مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان، به جهت خدمت رسانی مطلوب به بیمه شدگان و بازنشستگان عزیز تحویل داده شد.

ابراهیمی در حاشیه این مراسم ضمن قدردانی از زحمات میرهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: در راستای بهبود و توسعه خدمات درمانی، ناوگان امدادی نیازمند ارتقاء بوده که توسط این آمبولانس‌ها تا حدودی این موضوع برطرف خواهد شد.

وی افزود: در استان گیلان، به دلیل اهمیت خدمات پزشکی و نیاز به رسیدگی سریع در شرایط اورژانس، تلاش برای افزایش خدمات درمانی انجام گرفته و نیز در حال انجام است.

مدیردرمان تامین‌اجتماعی گیلان گفت: این آمبولانس‌ها از نوع تویاتا مدل هایس تیپ A بوده که از تجهیزات پیشرفته و بروز دنیا برخوردار است.

کد خبر: 68641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 2 =