آغاز به کار نمایشگاه بهاره عرضه محصولات تعاونی در ماه رمضان و عید نوروز در اهواز

نمایشگاه بهاره عرضه محصولات تعاونی، ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز در اهواز با حضور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان و جمعی از مسئولان استانی افتتاح شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خوزستان، نمایشگاه بهاره عرضه محصولات تعاونی ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز چهارشنبه نهم اسفند ماه ۱۴۰۲، با حضور مجتبی ظفری پور، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان و جمعی از مسئولان استانی و فعالان بخش تعاون همزمان در سالن خرمشهر نمایشگاه بین المللی اهواز و مجموعه فرهنگی ورزشی شهدای کارگر اهواز افتتاح شد.

ظفری پور در حاشیه این آیین در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه این نمایشگاه‌ها به منظور حمایت از شرکت‌های تعاونی و با هدف عرضه کالاهای با کیفیت و با نازل‌ترین قیمت همزمان در دو نقطه از شهر اهواز برگزار می‌شود، گفت: همزمان با نمایشگاه در محل نمایشگاه دائمی اهواز یک نمایشگاه دیگر در منطقه غرب اهواز و در محل مجموعه فرهنگی ورزشی شهدای کارگر اهواز برای بازدید علاقمندان برپاست که در این دو نمایشگاه، انواع کالاهای اساسی و ضروری ماه مبارک رمضان و همچنین اقلام و وسایل مورد نیاز عید برای عموم شهروندان توسط شرکت‌های تعاونی عرضه می‌شوند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان افزود: اتاق تعاون استان از طرف این اداره کل، متولی و برگزارکننده این نمایشگاه بوده که جا دارد از هیات رئیسه اتاق تعاون استان به‌ویژه رییس این اتاق به پاس همکاری و تلاش‌های موثر و مستمر در برپایی این نمایشگاه قدردانی و تشکر ویژه کنم.

وی ادامه داد: نمایشگاه فروش محصولات تعاونی‌های استان از ۹ اسفند آغاز و تا ۱۵ اسفندماه برای بازدید عموم دائر خواهد بود و شهروندان عزیز اهوازی می‌توانند محصولات موجود در تعاونی‌ها را با قیمتی مناسب از این دو نمایشگاه خریداری کنند.

ظفری پور با اشاره به اینکه، تعاونی یک بخش مردمی در جامعه است، گفت: امیدواریم با برگزاری این نمایشگاه، ظرفیت‌ها و توانایی‌هایی که در بخش تعاونی استان وجود دارد نشان داده شود و از این رو معتقدیم تعاونی‌ها باید در خدمت‌رسانی به مردم پیشرو باشند و با توجه به تاکید رهبری بر اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، برای واردکردن مردم در عرصه اقتصاد، امیدواریم بخش تعاونی با عمل به وظیفه خود، زمینه حضور مردم در فعالیت‌های اقتصادی را فراهم کند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان بیان کرد: با جلسات و پیگیری‌هایی که انجام شده است، امیدواریم از این پس هر ساله این نمایشگاه در مناسبت‌های مختلف، با کیفیت بهتری برگزار شود.

وی در ادامه به نقش تعاون در اقتصاد اشاره کرد و گفت: یکی از راه‌های رسیدن به توسعه اقتصادی، حضور و مشارکت اقتصادی مردم است که بر همین اساس یکی از اولویت‌های این اداره کل توسعه بخش تعاون با رویکردی نوین و تمرکز بر روی تعاونی‌های دانش‌بنیان است.

ظفری پور تاکید کرد: امیدواریم بخش تعاونی بتواند هم در حوزه اشتغال‌زایی استان و هم در بُعد تامین کالا وظیفه و رسالت خود را در استان ایفا کند زیرا بخش تعاون می‌تواند بر زندگی مردم اثرگذار باشد.

نمایشگاه بهاره عرضه محصولات تعاونی استان، ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز از ۹ تا ۱۵ اسفندماه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ در محل نمایشگاه بین المللی اهواز و همچنین از ساعت ۱۶ تا ۲۱ در مجموعه ورزشی شهدای کارگر اهواز به نشانی، نرسیده به سه راه خرمشهر، خیابان زینب شمالی و با حضور و مشارکت بیش از ۹۰ شرکت تعاونی برپاست که در این نمایشگاه ها محصولاتی از قبیل پوشاک، خواروبار، آجیل، شیرینی‌جات، محصولات پروتئینی؛ لبنی، صنایع دستی، مرغ، ماهی، عسل و ادویه‌جات و سایر اقلام‌مورد نیاز خانوارها با تخفیف ۱۰ تا ۲۰ درصدی عرضه می‌شود.

کد خبر: 68661

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 4 =