برگزاری نشست تعاملی مدیرکل تامین‌اجتماعی استان قزوین با فرزندان شاهد اداره کل

نشست تعاملی مدیرکل تامین‌اجتماعی استان قزوین به‌همراه معاونت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با فرزندان شهدای اداره کل و شعب تابعه به‌منظور بررسی مسائل فیمابین برگزار شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی استان قزوین، حمید کوزه‌گرها وجود ایثارگران را در میان مجموعه همکاران استان، مایه برکت و خیر معنوی در مسیر خدمتگزاری صادقانه به آسیب‌پذیرترین اقشار مخاطبان برشمرد و گفت: انتظار نحوه برخورد و ارائه خدمت به مخاطبان ۶۷ درصدی تحت پوشش استان صنعتی و کارگر نشین قزوین از فرزندان شهداء بعنوان اسوه ایثار و شهادت بیشتر بوده و خواهد بود.

در این نشست پس از بیان درخواست‌های مطروحه در زمینه سقف تسهیلات بانکی، بیمه تکمیلی، ارتقای شغلی و غیره توسط مدیرکل استان و معاونت بنیاد شهید پاسخ و راهکار لازم ارائه شد و در خاتمه کوزه‌گرها از فرزندان شهید دارای سه فرزند و بالاتر با اهدای هدیه‌ای به‌رسم یادبود در مسیر حمایت از قانون جوانی جمعیت تقدیر کرد.

اداره کل تامین اجتماعی استان قزوین ۲۹ فرزند شهید و ۵۵ نفر ایثارگر را در مجموعه خود دارد و مقرر شد آئین تجلیل از کلیه ایثارگران استان همزمان با سالروز بزرگداشت شهداء در بیست و دوم اسفند ماه ۱۴۰۲ برگزار شود.

کد خبر: 68899

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 1 =