تحقق ۱۰۰ درصدی تعهد اشتغال سال ۱۴۰۲ سیستان و بلوچستان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: با پیگیری دبیرخانه کارگروه تخصصی اشتغال و همکاری دستگاه‌های اجرایی و نهادها و سازمان‌های این استان، تعهد اشتغال سال ۱۴۰۲ سیستان و بلوچستان ۱۰۰ درصد محقق شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایسنا، خلیل احمد سلامی با بیان اینکه میزان اشتغال پیش‌بینی شده برای سیستان و بلوچستان در سال جاری، ۳۵ هزار و ۸۴۰ نفر بود گفت: تاکنون اطلاعات ۳۵ هزار و ۸۵۸ نفر به‌عنوان شاغل جدید در سامانه رصد اشتغال به ثبت رسیده است.

وی افزود: طبق رده‌بندی عملکرد دستگاه‌ها، سازمان و نهادهای سیستان و بلوچستان، کمیته امداد امام خمینی (ره)، صمت، بنیاد برکت و جهاد کشاورزی بیشترین آمار اشتغال به ثبت رسیده در سامانه رصد اشتغال را دارند.

دبیر کارگروه تخصصی اشتغال سیستان و بلوچستان ادامه داد: تا پایان فروردین ماه سال آینده نیز این امکان برای دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌ها و نهادهای استان برای ثبت اطلاعات شاغلان جدید در سامانه رصد فراهم است.

سلامی گفت: آنچه که تا به امروز در استان محقق شده است، حاصل تلاش و پیگیری یک کار جمعی تحت عنوان زیست بوم اشتغال استان است که در آن تمامی فرمانداران و دستگاه های اجرایی با نظارت و پیگیری کارگروه تخصصی اشتغال نقش آفرینی کرده‌اند.

کد خبر: 68930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =