اجرای مرحله دوم پرداخت طرح «فجرانه» کالابرگ الکترونیکی در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان چهارمحال وبختیاری از اجرای مرحله دوم پرداخت طرح «فجرانه» کالابرگ الکترونیکی در استان خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان چهارمحال وبختیاری، محسن مولوی در این باره گفت: در راستای حمایت مضاعف از سبد غذایی خانوار یارانه‌بگیر، مرحله دوم طرح کالابرگ الکترونیکی با عنوان «طرح فجرانه» برای خانوار دهک‌های اول تا هفتم درآمدی از ۱۷ بهمن ماه همزمان با سراسر کشور در استان چهارمحال و بختیاری آغاز شده است.

وی افزود: همه خانوارهای دهک‌های اول تا هفتم مشمول دو میلیون و ۲۰۰هزار ریال اعتبار خرید (برای هر نفر) برای ۱۱ قلم کالا می‌شوند اجرای ۳ماهه این طرح از ۱۷بهمن تا ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ادامه دارد ومبلغ فوق، هفدهم اسفندماه نیز به حساب سرپرستان خانوار واریز شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان چهارمحال وبختیاری با بیان اینکه افراد واجد شرایط تا ماه آینده می‌توانند با مراجعه به فروشگاه‌های مجاز نسبت به خرید اقدام کنند گفت: در این طرح یک سبد ۱۱ قلمی برای تأمین با قیمت روز از محل یارانه جدید دولت تأمین می‌شود که دهک‌های یک تا هفت مشمول اعتبار جدید بوده و یارانه‌بگیران این دهک‌ها می‌توانند با مراجعه به فروشگاه‌های عضو طرح کالابرگ الکترونیکی نسبت به خرید اقلام اساسی و بهره‌مندی از این حمایت تشویقی اقدام کنند.

وی ادامه داد: کالاها در فروشگاه‌های متصل به طرح کالابرگ الکترونیکی توزیع می‌شود و کد دستوری #۱۴۶۳*۵۰۰* میزان اعتبار باقی‌مانده را برای کالا برگ به شما نشان می‌دهد. شهروندان نگرانی از بابت محدویت زمانی در استفاده از این طرح نداشته باشند و تا یک ماه فرصت دارند که با مراجعه به فروشگاه‌های مجاز نسبت به خرید اقلام اقدام کنند.

کد خبر: 68946

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 12 =