استاندارد وسایل حمل و نقل عمومی وارد شده از چین تأیید شده است

رییس شورای شهر تهران گفت: استاندارد وسایل حمل و نقل عمومی وارد شده از چین تأیید شده است.

به گزارش آتیه آنلاین ،مهدی چمران پیش از آغاز دویست و بیست و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران گفت: در جلسه امروز کرایه وسایل نقلیه عمومی بررسی خواهد شد و با توجه به اینکه نرخ‌ها از ابتدای اردیبهشت ماه اعمال می‌شود، هنوز فرصت برای تصویب داریم. در ابتدای سال به هیچ عنوان نباید اضافه نرخ دریافت شود و اگر اینگونه باشد، تخلف صورت گرفته است.

وی افزود: لایحه ثبت درختان ارزشمند و همچنین آیین‌نامه استقرار حیوانات خانگی نیز در جلسه امروز بررسی خواهد شد. طرح موضعی برای ساماندهی اسلام‌آباد نیز تهیه شده که باید تأیید و در نهایت به کمیسیون ماده ۱۰۰ ارسال شود.

رئیس شورای شهر تهران تأکید کرد: اساسنامه سازمان آرامستان‌ها و پیشگیری و مدیریت بحران نیز در جلسه امروز مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

چمران با اشاره به دعوت از مسئول فنی مترو به جلسه امروز شورای شهر تهران برای ارائه توضیحات در خصوص خرابی‌ها در مترو، گفت: مدیرعامل مترو در مصاحبه‌ای از کمبود اعتبار سخن گفته بود و به نظر بنده چنین چیزی وجود ندارد. ممکن است در خرید تجهیزات خارجی مشکل وجود داشته باشد؛ اما اعتبار مورد نیاز تخصیص یافته بود.

وی افزود: تعدادی از وسایل حمل و نقل عمومی چین وارد شده و امروز از این وسایل بازدید خواهد شد. ضمن اینکه استاندارد این دستگاه‌ها تأیید شده است.

رئیس شورای شهر تهران درباره ترافیک شب عید گفت: راه‌حل خاصی برای ترافیک شب عید وجود ندارد مگر اینکه وسایل حمل و نقل عمومی را افزایش دهیم و مردم از وسایل شخصی استفاده نکنند. امیدواریم بتوانیم برای مشکل ترافیک برنامه‌ریزی کنیم.

رییس شورای شهر تهران با بیان اینکه پیگیری‌ها برای ارائه طرح جامع ترافیک ادامه دارد تا سال آینده این اقدام انجام شود، افزود: شهردار تهران در رابطه با ساماندهی معتادان متجاهر و درمان این افراد مواردی را مطرح و درخواست کرد که شهروندان افراد معتاد را برای درمان معرفی کنند.

چمران با اشاره به اینکه در چهارراه سیروس و مولوی بنده تجمع معتادان را ندیدم، تأکید کرد: البته نه اینکه معتادان وجود نداشتند اما اینکه در گوشه و کنار معابر تجمع کرده باشند، دیده نشد.

کد خبر: 69006

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 3 =