جلوگیری از ریزش بیش از ۲۵۰۰ فرصت شغلی در سیستان و بلوچستان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: در ۱۱ ماه گذشته، با حمایت از دو هزار و ۵۷۹ کارگر واحدهای مشکل‌دار، از ریزش این تعداد فرصت شغلی در استان جلوگیری شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایرنا، خلیل احمد سلامی با بیان اینکه با رصد و پایش صورت گرفته، از ابتدای سالجاری ۴۲ بنگاه اقتصادی مشکل‌دار در سیستان و بلوچستان شناسایی شدند گفت: تعداد بنگاه‌های اقتصادی مشکل‌دار در استان به نسبت مدت زمان مشابه سال قبل ۲۵ درصد کاهش را نشان می دهد.

وی با بیان اینکه عمده مشکلات این بنگاه‌ها به مسائل مالی مربوط می‌شود، افزود: با تعامل و هم‌افزایی موجود در بین دستگاه‌های عضو کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و کارگروه تخصصی اشتغال سیستان و بلوچستان، از دو هزار و ۵۷۹ کارگر واحدهای مشکل‌دار حمایت شد تا این فرصت‌های شغلی از بین نرود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه در استان حفظ اشتغال موجود در کنار اشتغالزایی جدید دنبال می‌شود گفت: احیای بنگاه‌های تولیدی دارای مشکل و ارائه راهکار در راستای بازگشت آنها به چرخه تولید بسیار مهم بوده و در دولت سیزدهم اقدامات خوبی در این باره انجام شده است.

کد خبر: 69047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 7 =