«نیمه دیگر زندگی» و «شریف جان شریف جان» منتشر شد

کتاب های «نیمه دیگر زندگی» نوشته لیلا جعفری و «شریف جان شریف جان» نوشته عباس عبدی منتشر و در سال ۱۴۰۲ راهی بازار نشر شدند.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از ارتباطات و امور بین الملل انتشارات علمی و فرهنگی، کتاب «نیمه دیگر زندگی» در ۱۷۲ صفحه و کتاب «شریف جان شریف جان» در ۲۰۰ صفحه توسط انتشارات علمی و فرهنگی منتشر شد.
در خلاصه کتاب «نیمه دیگر زندگی» آمده است:
نیمه دیگر یک زندگی، داستانی است در مورد زندگی، داستانی از زنانگی و اوج مادرانگی، داستانی در مورد انسانهای شکست خورده ای که با نیروی عشق بر میخیزند و به آرزوها ی خود میرسند در مورد نیم زندگی، رسیدن از غم و اشک به شادی و خنده، که جملات ابتدایی داستان با تصویر یک نوازش مادرانه آغاز میشود و با خنده و شادی که مادر می آفریند به پایان میرسد، با این کتاب وجوه مختلف زندگی را ببنید و الهام بگیرد که عشق چگونه معجزه می آفریند.
در خلاصه کتاب «شریف جان شریف جان» آمده است:
شاید بهترین معرفی برای کتاب شریف جان شریف جان، یکی از جملات انتهایی داستان باشد، نقل قولی از مادربزرگ «دنیا مال آنهاست که خانه شان دنیاست و خودشان از ته دل عاشق مردم دنیا هستند»، کتاب شریف جان شریف جان کتابی که آرزوها و زندگی یک نوجوان ساکن در جنوب کشور را روایت میکند، آمال و عشق او به مدرسه رفتن و داشتن زندگی بهتر برای خودش و خواهرش است.
شریف جان شریف جان، داستان تلاش انسان است برای رسیدن به اهدافش، برای سفر در مسیر سخت زندگی و برای جنگیدن برای رسیدن، با شریف جان باآرزوهای یک نوجوان و حسرتهای او در زندگی آشنا شوید و با او بزرگ شوید و رنج بکشید و آگاه شوید. کتابها را تنها نگذاریم

کد خبر: 69209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =