دیدار مدیر کارخانه صنعتی لاستیک بارز با مدیرکل تامین‌اجتماعی استان کرمان

مدیر کارخانه صنعتی لاستیک بارز و هیات همراه با حضور در محل اداره کل تامین‌اجتماعی استان کرمان با مدیرکل این اداره دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان کرمان، در این دیدار محمود شیخ شعاعی، مدیرکل تامین اجتماعی استان ضمن تبریک سال نو و آرزوی قبولی طاعات و عبادات گفت: سازمان تامین اجتماعی تمام ظرفیت خود را در راستای ارائه خدمات مطلوب و بروز بکار گرفته است و این نشان از مشتری‌مداری و توجه ویژه مدیران عالی سازمان به جامعه هدف است.

وی با اشاره به اینکه توسعه خدمات غیرحضوری یکی از اولویت‌های سازمان تامین اجتماعی است بیان کرد: در حال حاضر ۵۹ خدمت از مجموعه خدمات سازمان به صورت غیرحضوری و در بسترهای مختلف الکترونیکی ارائه می‌شود که بستر اصلی آن درگاه رسمی خدمات سازمان به نشانی es.tamin.ir است و در برنامه کاربردی تلفن همراه تامین من ۵۳ خدمت ارائه می‌شود.

مدیر کارخانه صنعتی لاستیک بارز ضمن تشکر از مسئولان سازمان تامین اجتماعی به جهت همراهی و همکاری با شرکت صنایع لاستیک بارز گفت: این گروه صنعتی ۵۰ درصد تولید لاستیک کشور را در اختیار دارد و رمز موفقیت مجموعه، همت و همدلی کارکنان و آینده نگری در بحث توسعه این گروه صنعتی است.

وی همچنین افزود: برای کنترل قیمت‌ها یکی از کانال‌های فروش ما، فروش اینترنتی و عرضه مستقیم شده است.

کد خبر: 69299

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 11 =