برگزاری میز خدمت و مرکز مشاوره بیمه‌ای در هلال احمر استان گیلان

در راستای توسعه و اشاعه فرهنگ بیمه‌ای و با هدف پاسخگوئی به سوالات و رسیدگی به امور بیمه‌ای شهروندان و کارکنان ادارات، تامین اجتماعی گیلان در دستگاه‌های مختلف استان میز خدمت و مرکز مشاوره برگزار می‌کند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان، در راستای تمهیدات اتخاذ شده از سوی اداره ارتباطات مردمی و خدمات نوین و با هدف توسعه و اشاعه فرهنگ بیمه‌ای و دسترسی آسان مخاطبان به حوزه‌های کارشناسی و به منظور تحقق اهداف چشم‌انداز این سازمان در مسیر کارآمدی، پویایی و پاسخگوئی، میزهای خدمت و مراکز مشاوره بیمه‌ای توسط اداره کل تامین اجتماعی گیلان در دستگاه‌ها و ادارات مختلف به جهت برخورداری کارکنان و مراجعان آن مجموعه برگزار می‌شود.

در نخستین هفته اجرای این طرح، تیم کارشناسی اداره کل تامین اجتماعی گیلان به اتفاق معاون و مسئولان واحدهای تخصصی شعبه یک رشت در هلال احمر استان مستقر و به مسائل و دغدغه‌های بیمه‌ای کارکنان این مجموعه رسیدگی کرد .

دیدار و نشست مشترک تیم اعزامی با مدیرعامل و معاون پشتیبانی و رابطان بیمه‌ای جمعیت هلال احمر استان و برگزاری نشست تبیین و تشریح طرح بیمه فراگیر خانواده ایرانی برای استفاده اعضای خانواده کارکنان این مجموعه از پوشش‌ها و تعهدات سازمانی، از دیگر فعالیت‌های جنبی برگزاری میز خدمت در هلال احمر استان بود .

سازمان تبلیغات اسلامی و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان دیگر دستگاه‌های هماهنگ شده‌ای هستند که در هفته‌های آتی پذیرای تیم کارشناسی تامین اجتماعی خواهند بود.

بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده و با هدف رعایت حقوق شهروندان و شرکای اجتماعی تا پایان سال‌جاری این طرح در بیش از ۴۰ دستگاه اجرایی بانک و سازمان عملیاتی خواهد شد.

کد خبر: 70143

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 6 =