مراسم تجلیل از خانواده ایثارگران و فرزندان شهدا شاغل اداره کل تامین اجتماعی استان گلستان

مراسم تجلیل و تکریم از خانواده ایثارگران و فرزندان شهدا شاغل اداره کل تامین اجتماعی استان گلستان با حضور مدیرکل تامین اجتماعی استان، معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان و رئیس کانون بازنشستگان کارگری استان برگزار شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان گلستان، در ابتدای این مراسم قربان زنگانه، مدیرکل تامین اجتماعی استان گلستان با تأکید بر اینکه ما نسبت به ارزش‌ها و فرهنگ دینی و انقلابی خود بی‌توجه نیستیم، بیان کرد: هدف از تشکیل جمهوری اسلامی ایران و این نظام مقدس، جاری ساختن مقررات، قوانین و اصول دین بوده است و وظیفه ماست در قبال فرزندان و خانواده شهدایی که در راستای این هدف جان خود را از دست داده اند، ادای دین کنیم.

در ادامه حجت الاسلام دنکوب، معاون بنیاد شهید استان با بیان اینکه ایثارگری خانواده شهدا بی‌بدیل است، گفت: فرزندان شهدا از نعمت پدران شهید خود محروم بودند که این ایثار قابل ستایش است و جانبازان از یادگاران جنگ تحمیلی بوده و باید راه شهدا و جانبازان سرلوحه کار تمام افراد جامعه باشد.

در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، همزمان با ۲۲ اسفند روز بزرگداشت شهدا و سالروز تاسیس بنیاد شهید مراسمی به همت روابط عمومی و امور فرهنگی تامین اجتماعی استان برگزار و از فرزندان شهدا با اهدا لوح سپاس تقدیر به عمل آمد.

کد خبر: 69354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 13 =