بازدید نوروزی مدیر درمان تامین اجتماعی استان مازندران از بیمارستان شفا بابلسر

مدیر درمان تامین اجتماعی استان مازندران در بازدید نوروزی از بیمارستان شفا بابلسر با کارکنان دیدار و گفتگو و از نزدیک بر نحوه خدمات‌رسانی به بیماران نظارت کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان مازندران، رضا کاظمی نیا، مدیر درمان تامین اجتماعی استان به اتفاق جمعی از همکاران ستادی در ششم فروردین، همزمان با فرا رسیدن ولادت با سعادت امام حسن مجتبی (ع) به منظور نظارت میدانی بر عملکرد بیمارستان‌های تامین اجتماعی استان مازندران در ایام نوروز، ضمن بازدید از بیمارستان شفا شهرستان بابلسر، فرارسیدن سال جدید را به کارکنان این مجموعه تبریک گفت.

مدیر درمان تامین اجتماعی مازندران در این بازدید میدانی ضمن تقدیر از زحمات کارکنان این مجموعه و تلاش‌های شبانه‌روزی آنان حتی در ایام تعطیلات نوروز، با حضور در بخش‌های درمانی و پشتیبانی از نزدیک در جریان روند ارائه خدمات درمانی به بیمه‌شدگان تامین اجتماعی و مسافران نوروزی قرار گرفت.

بیمارستان شفا بابلسر فعالیت خود را با ۵۰ تخت مصوب و ۴۴ تخت فعال از سال ۱۳۸۳ شروع کرد . از نظر سطح بندی ، بیمارستان عمومی است و از نظر رتبه‌بندی دارای درجه یک ارزشیابی دانشگاه و دارنده گواهی‌نامه لوح دوستدار کودک است . همچنین با داشتن تصفیه‌خانه ای مطابق با استانداردهای زیست محیطی به عنوان واحد سبز شناخته شده و زباله سوز این بیمارستان، مرکز بهداشت و اغلب مطب‌های در سطح شهرستان را پوشش می‌دهد.

کد خبر: 69389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =