دیدار نوروزی مدیرکل تامین اجتماعی استان البرز با کارکنان

مدیرکل تامین اجتماعی استان البرز به مناسبت سال نو با کارکنان اداره کل استان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان البرز، داود سعدزاده در این دیدار همدلانه و صمیمی، ضمن تبریک سال نو و آرزوی قبولی طاعات و عبادات همکاران در ماه ضیافت الهی و قدردانی از تلاش‌ها و زحمات همه همکاران استان در سال ۱۴۰۲ بیان کرد: امیدوارم در سال جدید، با همکاری و تلاش مضاعف همه همکاران استان، شاهد بهبود هر چه بیشتر روند خدمات‌رسانی به مخاطبان سازمان در استان البرز باشیم .

وی افزود: دو راهبرد کلان و مهم سازمان در سال جدید پایداری منابع و کنترل مصارف است که امیدواریم با همدلی و همراهی همه همکاران استان بتوانیم به این دو راهبرد مهم در سال جاری جامعه عمل بپوشانیم .

مدیرکل تامین اجتماعی استان البرز همچنین ادامه داد: در سال گذشته درباره پایداری منابع توانستیم علی‌رغم کاهش وصولی در سه ماهه نخست سال، در اسفند ماه با همت و تلاش همکاران استان شاهد افزایش ۳۳ درصدی وصول منابع باشیم و با این افزایش توانستیم سال ۱۴۰۲ را با حدود ۳ درصد افزایش وصولی نسبت به نرم مصوب به پایان برسانیم.

سعدزاده درباره کنترل مصارف نیز گفت: در سال گذشته شاهد افزایش ۳۳ درصدی قطع من غیرحق مقرری بیمه بیکاری در استان بودیم که از این محل مبلغ ۲۴۰ میلیارد تومان در مصارف سازمان صرفه‌جویی شد و این جز با همت و تلاش مضاعف همکاران استان در این حوزه میسر نبود.

مدیرکل تامین اجتماعی استان در پایان ضمن اشاره به کسب رتبه برتر استان در بین ادارات کل کشور در سال گذشته بیان کرد: کسب این افتخار میسر نبود مگر با تلاش همه همکاران اداره کل و شعب استان در کلیه حوزه‌های کاری مرتبط با سازمان و بنده وظیفه خود می‌دانم که از تلاش همه شما عزیزان تقدیر و تشکر کنم و برای همه شما سالی پربار توام با تندرستی آرزومندم.

کد خبر: 69403

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 12 =