نسخه‌پیچی ۱۰۰ میلیارد تومانی در مراکز درمانی تامین اجتماعی قم

مدیر درمان تامین اجتماعی قم گفت: داروخانه‌های مراکز درمانی تامین اجتماعی استان در سال ۱۴۰۲ بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان از نیازهای دارویی بیماران تحت پوشش را تهیه کردند و تحویل دادند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان قم، مهدی محصل با بیان این مطلب گفت: بر اساس مصوبات کمیته درمان داروهای مورد نیاز بیمه‌شدگان بر اساس منابع مالی تهیه می‌شود که در حال حاضر با توجه به دزهای متفاوت دارویی بیش از ۴۲۰ نوع دارو در مراکز ملکی تامین اجتماعی تهیه و توزیع می‌شود.

وی با اشاره به مراجعه بیش از دو میلیون بار به مراکز درمانی تامین اجتماعی قم بیان کرد: تقریبا یک چهارم از نیازهای درمانی و پاراکلینیکی بیش از ۸۴۰ هزار بیمه شده تحت پوشش در چهار مرکز درمانی تامین اجتماعی شامل بیمارستان امام رضا (ع)، پلی‌کلینیک ۲۲ بهمن، پلی‌کلینیک بوعلی وپلی‌کلینیک دکتر غرضی تامین می‌شود.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان قم گفت: با توجه به افزایش تعداد بیمه‌شدگان در استان یکی از برنامه‌های مهم در حوزه درمان مستقیم، ساخت درمانگاه تخصصی در بیمارستان امام رضا (ع) است که با راه‌اندازی درمانگاه جدید خدمت‌رسانی به بیمه‌شدگان افزایش خواهد یافت.

محصل با اشاره به اهمیت تجهیز مراکز درمانی تامین اجتماعی برای ارائه خدمت مطلوب گفت: در سال گذشته برای تجهیزات مورد نیاز بخش‌های مختلف از جمله خرید یک دستگاه هورمون‌شناسی،یک دستگاه کمپرسورهوای فشرده، یک دستگاه الکتروشوک، یک تخت عمل جراحی ،۷ تخت زایمان و سایر تجهیزات مورد نیاز بیماران، مبلغی بالغ بر ۴۷ میلیارد ریال هزینه شده است.

کد خبر: 69407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 0 =